BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. augusztus 7., szombat

3 napig nem volt netem, tegnap meg mikor visszajött, nem volt erőm írni...
apámmal is összevesztem
ma van anyám névnapja
hétfőtől röpitábor
szerdán megúsztam a lovaglást, csütörtökön Gyémánttal (igazi nevén CarmenO_O) kishomokot mentem, ééés meglepően jól ment! egyszer nem akart kihúzni pályáról... csak a végén, bejáratnál. de hát gondolhattam volna... túl jófej volt egész pályán. Aznap még a kiscsődörrel is kimentem, egy bátrabbat mentünk nagyhomokon. Majd tegnap zivatar, hatalmas eső, csak beszélgettünk és néztünk az esőt.(: Ma meg gyöpön mentünk kiscsődörrel, tekintettel a hatalmas tócsákra mind a kis, mind a nagyhomokon. lehagytam a PaliéketXDDD Pedig csak egyszer vertem rá a kicsire ostorral, pali meg folyamatosan ütötte. Mester csak röhögött rajtunk.x)
Ma lovagoltam utoljára 1 hétig. HuhO.o legközelebb télleg csak 1 hét múlva ülhetek újra lóra=(
És jövőhét vasárnap fut a kiscsődör(: Annyira kiváncsi vagyok rá...

0 megjegyzés: