BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. október 25., hétfő

ÚJRA ELÖLRŐL

Újra itt jelentkezem, a régi blogomon valahogy nem tudtam érvényesülni. Ide mindig több kedvem volt feljönni.
Augusztus 13-án írtam talán utoljára, mikor hazajöttem edzőből.
Azóta sokminden történt.
Mózest elvitték, Gyöngyhalásznak ínszaalgszakadása lett, Gyémántnak pedig csontszaporulata. Hiroshival semmi új, kezdek kiszeretni belőle.(?) azt hiszem. Zakit egyre jobban szeretem, Harit is. Harival továbbra is csupa véletlen dolog történik, + képbe jött még 1 srác.
Narutot abbahagytam, halomszám olvasom a mangákat, elkezdtem a Hakuouki Shinsengumi Kitan-t ma reggel. Naruto Shippuuden Movie 1-et is folytattam, kemény 1 part-tal.
Csak hogy a fontosabbakat említsem.
Rengeteg új barátot szereztem az évfolyamról, + a kicsiktől is 1-et:)) Edzésre továbbra is lejárok egyre jobban megy, mégis kezdem érezni a nagy edzések hiányát. Suliban el vagyok úszva, egyre jobban depis leszek.

Remek. Ma angolból és fizikából is 1est kaptam, remek. Már meg se lepődöm. Sose voltam ilyen szar, mint idén.
Egész nap Nikit kísérgettem, rosszul volt, fájt a hasa, az arca lassan már-már a zöld pulcsija színárnyalatát kezdte fölvenni.
Tegnap végeztem a Vampire Knight Guiltyvel is, így jó másfél év után.
Valamelyik nap Camp Rock 2-t néztem, állandóan egy dal jár a fejemben. Jó nem csak 1.

0 megjegyzés: