BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. november 19., péntek

Amigos. Diamond. újra kezdődne?

Na hát mehettem ma Tormáékhoz lovagolni:)) 8-ra mentem, gyusziék akkor jöttek be lovakkal, Iowáról rögtön lepattant, kérte h vezessem. Le kellett pucolnom 4 lovat, Amigost, Diamondot, Titok-ot, és Danestart:D Először fölültettek a sárgára, akinek nem tudják a teljes nevét, csak azt h valamien Diamond. xD Szal így hívom akkor. Végén már kezdett belustulni a drágám, DE utolértük a többieket, 3. voltam, Reni zárta a sort. Utána ültem föl Amigosra, ott megvezető voltam, mögöttem Lau ült egy olyan picike csikóval:3 Andris meg má nem is tom meiken. xD Amigos egyszercsak szépen beugrott vágtába, akartam vele egy csöppet gyorsítani, erre 2 fokozatot is átvett. xD Na nembaj, meg tudtam fogni.
Mesterékkel semmi gond sincs, mindenki kedvesen köszön nekem, mosolyognak rám, mintha semmi sem történt volna.
Hiroshi meg... látszik h 1 hónapja nem láttuk egymást. Annyit nézett... de valahogy nem zavart. Inkább úgy fogalmazok... h nem érdekelt. Nem is tudom h tudtam szeretni? Mármint ha hari nem lenne a képbe... se takeshi... ki tudja. Mind1.
Gyuszi kérte h menjek holnap is, oké. Lesz mit letrappolni.
Azé kicsit sajnálom h nem mentem Bécsbe, de valahogy nem volt kedvem. Legalább összejött a lovaglás:D
Qrvára fáj a seggem... oké h elszoktam a nyergektől, na de akkoris... xD

0 megjegyzés: