BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. november 4., csütörtök

Az leszek...

Az leszek...


Az leszek, akinek szeretnél
Csak tegyél úgy, mintha szeretnél

De ha szívesebben felednél

Örülnék, ha eltemetnél


Választom a könnyebb utat
Nekem te nyomod az élet-kutat

Nem leszek az, ki más után kutat

Tudom, nem találnék kiutat


Én örökre behódolok

Ha kell, kezet is csókolok

Állandóan neked bókolok

Az életbe belekóstolok


Az leszek aminek szeretnél

Élvezd, mintha kocsit szerelnél

Nem kell mondani, ha nem szeretnéd
Csak tegyél úgy mintha szeretnél


Refr : Leszek az állatod Leszek a marhád
Leszek a kutyád Leszek a macskád
Az leszek aminek szeretnél
Csak tegyél úgy mintha szeretnél

Én próbálom elrejteni
Nem mutatni, felejteni

De mondd, miért kell ejteni
Vagy pedig fejre ejteni


Hiába menekülök, bekebelez az érzés
Ami néha olyan jó, mint egy orrvérzés

Hónapok óta megy a szájtépés

De nincs megtéve a szükséges lépés

Attól sem félsz, hogy esküd szegd

És már tudom, nem becsülted

Azt a sok mindent, amit nem

Gyávaságból mutattam meg

Nem tudom megmutatni a háznál ki az úr

Bármit is csinálok, túlfeszítem a húrt

Hiszen minden válasz agyafúrt
Ha kérdés csak annyi: kivel kúrt?

Refr: Leszek az állatod
Leszek a marhád
Leszek a kutyád

Leszek a macskád
Az leszek aminek szeretnél
Csak tegyél úgy mintha szeretnél

-Solo-

Refr: Leszek az állatod
Leszek a marhád
Leszek a kutyád
Leszek a macskád
Az leszek aminek szeretnél
Csak tegyél úgy mintha szeretnél


Ne felejtsd, bármit megadnék

Házat, kocsit mindent eladnék

Érted mindig bármit megtennék
Hisz’ úgyis tudod jól, mit szeretnék


Az leszek aminek szeretnél....

~
Úgy szeretem ezt a számot... keserű emlékek... újra feltörő érzések... fájdalom... mohóság... irigység... szerelem. De mind a miénk... ahogy ez a dal is.
Megint szeretem...

0 megjegyzés: