BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. november 18., csütörtök

összefoglalás.

Na hát hétfő óta nem írtam, mert nagyjából sose voltam gépnél.
Hétfőn tesin röpiztünk, megnyertük, úgy h nem volt igazságos az elosztás, mégis.:) 25:11-re. Utána pakolásért ment, azt 10:2-re megnyertük. Lizinek ez nagyon nem tetszik, na nembaj. Most már értem miről beszéltek a csajok tavaly, hogy miért nyernek az erősebb csapat ellen... Nyah mind1. Nem is emlékszem többre. Kedden voltam edzésen, szar voltam. Valahogy nem tudtam koncentrálni. Tegnap a 3 angol egymás után kikészített. Jah és... első info után még kinn voltam a terem küszöbében, tanárnő jött, niki is kinn volt, tanárnő is, Hari is, én meg ránéztem Harira, és elkapott a röhögőgörcs. x"DDD Na nembaaaj.XD Na és ma... monoton 6 óra, 7. végül elmaradt. Katinak meg votl tartva, fölmentem hozzá, ilyenkor mindig vagy vele, vagy Gabyékkal vagyok. xD Közbe odajött Gaby is hozzánk, hülyültünk, (mikor nem?xD) és jön le Hari, ő is nevetett, én is, megláttam, valamiért szélesebben röhögtem, ő meg viszonozta, és szélesebben rám mosolygott, rám nevetett, mit tudom én. x)
Edzés jó volt, csak előtte Dóri leszidott. Há baszki minek menjek le fél 3 előtt? Ott voltam lelátón. Na és? Mit csináltam volna? Most hagyjam ott a másik Dórit? Mind1...
Kisedzés is jó volt.:)
Dóri is megy holnap Bécsbe.
Januárban meccs, kezdi a korcsoportunkat összeszoktatni, aszondja egész reményteljes csapat vagyunk, sok minden lehet belőlünk. Hát jó, köszi.
Végül Annával jöttem föl... akivel amúgy 5 szót beszéltünk egész életünkben... ma meg rengeteget és tök jóba lettünk:)) Jó fej csaj ám:D
Na menek, bye:)

0 megjegyzés: