BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. november 20., szombat

Beleszerettem a Csókkirályba.

Tök jó volt ma is, voltam Tormáéknál:)) Fölültettek egy sötétszürke csikóra, tök édes volt^^ Igaz h nem akart menni vezető lóként, húzott ki oldalra, úgyh Timi elém jött Iowával, úgyh előttem, is, utánam is voltak, így már ment szépen:3 Majd jött Koronás, ő kicsit azért kényelmetlen volt:$ De olyan jóó volt újra lovagolni. Összebarátkoztam egyik kiscsajjal, Tormáékkal ki is mentünk golyóba, timi meghívott teára is, és tényleg befogadtak... még a Barbi is, aki amíg a mesternél voltam, lenézett. Ma meg így magától elkezdett velem barátkozni, utána meg kaptuk közösen a koszos lovak lepucolását x"D Pontosabban csikókat. dejó x) Olyan félénkek szegénykék...:)
Tök jó h 8ra kimek, és fél 2kor el is tudok indulni haza x"D
Petra mesélte h timi bulizott hiroshival, és állítólag a "Csókkirály"nak hívják :DDD ez poén x))
Édes.

Jah és ma van az anime/manga világnapja:D:D

0 megjegyzés: