BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. július 15., csütörtök

Abszolúte best nap:D

Olyan jóó napom volt ma:DDD
Reggel korábban mentem, lelovagoltam Gyémit Tóbiáson. 5 kör trappot, és 2 vágtát mentünk, Detti uccsó 2 körnél előttem votl kábé 2 hosszal. :3 Tök jó, 9-re meg is fürdettük a lovat, elmentem hátra legeltetni. Olyan aranyosan bújik már(: Olyan hihetetlen az a ló. Ma 1 hónapja h elvitték Diát. Megyek be, máris nyergelhettem Mózit, Zsuzsi a félvért nyergelte, Pali a Dicsőséget. Utóbbi kiment pályára, mi meg benn maradtunk udvarban. Mózival lehet holnap mehetek pályára... hujujj. 2 hete nem volt dolgozva. El fog vinniXD Tegnap is tök durva volt az a csekély 3 kör vágta, hát még pálya... mind1, az holnap lesz. Ma még élvezem, h nem fáj semmim. x"D Az egészet végigdumáltuk, és végigröhögtük, többet, mint amennyit lovagoltunk. XD Jövőhét után megy 2 hetes táborba, mikro visszajön, én pont aznap menek röpitáborba, szal 3 hétig nem találkozunk majd:( Oké, megfürdettük őket is, legeltettem megint hátul, beviszem, akarom kitörölni a csüdjét, erre: "Nyergeld a kiscsikót." Tessék? Erről nekem senki sem szólt. Jó, oké, fölnyergelem, tökre fosok, h valami lesz. Már az elején bepánikoltam, mikro kimentünk, mert oylan furcsa ügetése van. XD Meg a kis lusta... megyünkki, nyírják a füvet, nekiment amásik lónak, elkezdett alattam ágaskodni. Há bazz de jó. XD Télleg Gyémi is reggel a fűnyíróra ágaskodott és le akart dobni. XD Na, végül kiértünk pályára, nagyhomokon mentünk kentrét. Pali vezetett a kiskancával, mert a csődör hát eléggé hajtós ló. Legközelebb ostorral megyek sztem ki vele. Na de az olyan jó volt. Olyan kényelems a vágtája, h az hihetetlen. És tök gyorsan megy:F :3 És annyira irányítható még, nem makacskodik=) MÉG. XD Bementünk, oké, Hiroshi is megérkezett=) Jah és! Mikor álltunk meg a csikókkal, és sétáltunk a homokban, na ki sétált ott lóval a kör közepén?:D Őő=)(L) 2-szer láttam, mindkétszer más ruha volt rajta. XD Tegnap este olvadoztam a képin...hjajj. Egyre jobban imádok ott kinn lenni. Nem csak Hiroshi miatt. 3 lat. olyan jó volt maaa:D:D
~
Nem szeretem ezt a párost, de nagyon jó a videó.

És délután Narutot fogok nézni. Egyszer majd csak behozom magam a Shippuudennel.

0 megjegyzés: