BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. július 21., szerda

Nagyon összejött ma minden. Anyám azzal keltett, h " Emlékszel nagypapára? Meghalt." Hirtelen nem tudtam mihez kedjek. Az egész reggelt végigbőgtem. Igaz, h egész életemben 2-szer ha láttam, de azért mégis csak a nagyapám volt. Mind1, végül kimentem lovira. Nem volt lovaglás. Zsuzsi és Detti ültek róla, Zsuzsi félvérrel detti mi legyennel. Kimentek pályára is, Zsuzsit a kanyar után el is vitte a ló. Hát de mégis mit vártak tőle?! Engem is mennyit készítettek föl, h Diabloval kimenjek... de hát ők tudják.
Hazeértem, A. elkísért sebészetre. Elküldtek röntgenre is, de a drága doktorbácsi nem tudta megmondani mi baja a térdemnek. Utána elmentünk Ázsia centerben. Volt kis időm, halásztam magamnak pár cuccot. 3-szor áztam meg!!!!:O
És Ayuuu hazajött:D:D És 10 napig nuku röplabda:O És lovaglás... ahogy érzem. Hát naná:D És Gyémántot egyre jobban imádom.
Hiba volt megszeretnem.
És Hiroshi olyan távolinak tűnik...

0 megjegyzés: