BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. július 1., csütörtök

Délelőtt nem láttam Hiroshit... de mondjuk... mind1. Elvoltunk Zsuzsival. Tök happy vagyok, mert a kapcsolatunk teljesen megváltozott. Most h a drága Hedike elment, így ketten maradtunk, mivel Szandi is ritkán jön. =( De... jó ez így. Pali dobott föl, ugrottam, b+. A fájós lábam mintha tett volna egy kört, és hangos reccsenés. Pali ebből csak azt érzékelte, h aú.>.<
Pályán csak egy kishomokot mentünk, egyenesbe valamivel bátrabb. Jó volt, mert most Mózit tényleg tudtam fogni, és kicsit sem sikerült neki elvinnie. Megfürdettük őt is=)
Mózi és Zsuzsi:

Mózi és Dollár küzdelme még anno május környékén:


Délután aludtam egyet, nem voltam képes elvonszolni magam az ágytól. Majd etetés. Hiroshi akkor se volt az elején. Gyémit legeltetjük, megjön az ezüst kpcsival. Hát jól megnézett magának, megint. Már megint máshogy volt a hajam. Tegnap is, akkor meg meg se ismert!XD Okééé. XD
Hiányzik Mózi. <3 Úgy megölelném. (L)

0 megjegyzés: