BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. július 18., vasárnap

Mesterék már reggel 6-kor kinn voltak. És már elkezdődött a Pozsonyi futam, és ma lesz ott a Derby:3 Gyémi vagy másfél órát kinn volt padikban, voltam lenn Friebertnél is, meg az új kis póninál is, aki benn volt-_- Majd du. megint lemegyek^^ Frieber össze vissza dicsértx) Jófej az az ember(:
Apám csinált ebédet kinn bográcsban,lecsó. Finom lett^^
És anyámat már másodjára hiszem h szellem... lehet h túl sok horrort nézek, de ma is elaludtam délután, és arra ébredtem h néz a szekrénytől. De nem, a szokásos ébredési cécóval, hanem csak úgy simán kipattantak a szemeim.O.o Ienkor mindig azon gondolkodom, h meg akarhatott ölni... tudom, bizarr. Télleg agyamra ment a horror.><
És nem láttam ma Hiroshit. De...Tamynak köszönhetően rájöttem h a tegnapi gereblyézős dolga nem hiába volt...:DDD Aranyos volt ahogy csak röhögött a hülyeségeinkenXDDD

0 megjegyzés: