BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. július 10., szombat

Gyémin ültem, Tóbiás, 4 kör trapp, 2 kentre:3 Jó volt tényleg.=) Na hamarosan elérem vele h vágtába is ostor nélkül induljon be:DDD Zsuzsi segített nyergelni... alias küzdött a lóval. X) Mózi egész héten pihen, hétfőn kemény munka. :D Zsuzsi ma lett 17^^ Kis Friebert...hmmxD Bogrács van ma, csak ugye apám kitalálta h mivel ott lesznek a tóthék, nem megyünk.. há de remek. Mondjuk múltkor meg a haraszti szülinapi buliján voltunk mi, ők meg nem.:O De ma.. ááá. Szandrával úgy volt megint együtt jövünk haza, de Mester nem engedett el>.< Oké, mind1, bementem én is varierbe, és ott dumáltunk, meg röhögtünk. Szembe sikerült leülnom Hiroshi épp Szandrával volt... Szandi elment, Hiroshi odajött hozzánk. Egymásra néztünk, akkor meg is állt, és velem szembe leguggolt, de az a pillantás... hát hátborzongató volt. Miután megelégelte a guggolást, fogta magát és leült mögém. Kínos votl. Többet egymásra sem néztünk... Pali elhívott csikózni, utána nem is mentem vissza. Münk el Palival biciklivel, ott bámult végig rajtam. Há erre most mit mondjak?

0 megjegyzés: