BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. július 3., szombat

Mózi blinkeszbe lesz vezetve, azt meg nem akarom, szal meghagyom Zsuzsinak. Derbyre meg a fene fog kimenni! XD
Ma csak trapp volt udvarban, mert hát holnap verseny. Most viszont nemtom h mennyire van felkészítve... A héten 3 munkát ment, ebből 2-szer gyöpön --> nagyhomok, és 1szer kishomok. De De csak az egyik gyöp volt csata, többi általában lassú. Mondjuk a gyöpökön jó volt, mert hát ugye azért mégiscsak gyorsabb vadász, de a homok... á nemtudom. Sztem nem lesz benne 1-3-ban. Bár.. az a ló mindig tud meglepetéseket okozni. Am. meg csüdsömörös...=S Szegénykém...:/
Délelőtt volt Hiroshi. valahogy éreztem, h ma jön. Reggel az apjával is találkoztam, nemtom hova ment, de mire odaértem, már pár perc múlva vissza is ért. :O
Hát... mikor mentem sárga csikóért, épp vitte be az egyik lovukat. Elmentünk egymás mellett (úgy ,h volt köztünk egy ló is), a levegő meg csak úgy vibrált. nem mondom h csak jó értelemben. Ayuuu, kellesz.>.<
Na és igen, tegnap este. Szeretleeek<333

0 megjegyzés: