BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. július 22., csütörtök

Olyan jó nap volt maaa:D
Reggel 7 körül mentem már Gyémihez, mikor Bea meglátott, rögtön átjött és elbeszélgettünk. Koronát kapott, így most csak bébikaját ehet, amit megkóstoltatott velem is.XDDD Imádom a csajt, de nagyonX) Kimentünk Gyémivel Tóbiásra, 3 és fél kör után már inkább kentréztem vele. Kábé fél-1 kört az ő vadász tempójában mentünk. Olyan jó volt=) Lassan hozzászoktatom ehhez is, és sztem megpróbálom vele a pályát... ha nem bírja, max lassút megyek vele. Megyek befele, ki jön el mellettünk kocsival? Hiroshi. <3 Megcsináltam gyémi helyét, minden tök fasza, átmenek, van még 20 perce 9ig. Közbe bébiszitterkedtem is-_- no komment, Nyergeltük a két csikót, mentünk egy vadászt:3 Majd én nyergeltem Mózit, és végre, időtlen idők óta csak ketten mentünk ki pályára*o* Mondta Mester h kentrézzek vele körbe kishomokon. De azt nem mondta h milyet:D:D Szóval kábé 200 métert mentem viszonylag lassúban, majd ahogy kezdett beugrani, egyre jobban engedtem. Végén már magától állt volna meg, olyan gyors csatát mentünk. Én csak ültem rajta, és élveztem.X) Olyan jó volt vele csatát menni újra=) Istenem az a ló. <3
Ayuuu, hogy te milyen perverz vagy?! xP

0 megjegyzés: