BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 27., szombat

Félvérkém(L)

1: honlapot kéne csinálnom infóra, újat.

2: Voltam ma is kinn lovagolni. Anyám is jött, megnézett, dajkálgatta a lovakat, meg minden. Aranyos volt. (: Lovon ültem, Félvim megint megmakacsolta magát, viszont előtte mikor többször öszefogtam a szárat, mindig beugrott. A fene igazodik ki rajta.x) Majd egyszercsak megint megugrott, mikor akartam elindítani végre, és akkor mentünk egy jót. (: Olyan jó volt. Megy ez a ló szívesen, csak ne kelljen sokat. Bementem, megkötöttem, majd kis idő múlva (több mint 1 óra!) jöttek a Harasztiék, h a Horpácsi lovagoljon. Bírom azt a csajt. =) Szegény Félvim ahogy rám nézett, h most mivan, nem volt elég mára?! xDDD 1 nagy kört ment, én közbe bekellett hozzam Diablot. Gondoltam kimegyek Félvihez. Jön velem szembe Horpácsi, mondja h "Meg akartalak kérdezni, hogy nem akartál e volna kijönni és megnézni, csak ez a hülye már akkor eljött." Gondolt a Harasztira Jó lett volna, de biztos lesz még alkalmam. Remélem tapasztalhatom is majd. =) Picit segítettem hajtani a csikókat is, közbe Félvi is odaérkezett a hátsó padik széléhez, és szemrehányóan nézett rám. Mikor végre odajutottam hozzá, annyira belelkesült. =) Bújt hozzám nagyon. Picit leültem az alsó korlátra, és onnan szemléltem az eseményeket, h mit csinál a két csikó. Egyszercsak valaki a hátamba szúrt valamit. Oo" Oda nézek, h mi a franc lehet az, elvégre Félvérnek nincs semmilyen ehhez hasonlító tárgya, hátrafordulok, mit látok? Egy botot a szájában! XD Elvettem am ásik végét, elkezdtünk húzóckodni. Eldobtam neki. Hát azt hiába vártam, h visszahozza, helyette felvett egy másikat, és azt dugta oda. Mondom oké, azzal is elkezdtünk játszani. Na ezen igazán meglepődtem. Most először kezdett velem játszadozni. Mármint gíy. Hogy tényleg ő kezdeményezett, meg minden, értitek. Megöleltem a nyakát, erre ő is negem, csak ő a fejével és durr bele a hátamba erősen. Hirtelen visszatántorodtam, ő meg megijedt, de semmi baj nem volt. Behoztam, hagytam legelni. Olyan egy szeretetreméltó ló. Hihetetlen sokat jelent ez a ló nekem, többet is mint azt hittem. Erre csak ma jöttem rá. (L)

0 megjegyzés: