BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 20., szombat

Jóóó(L)


Hát tegnap írtam, csak nemmentette el. megint írtam. Akkor meg kiléptetett. Majd megint, akkor meg youtubeoztam, szóval átirányított. Na ott volt elegem, elkezdtem negyedgyére is újraírni, de eluntam. xD Majd most.

Na szóval tegnap nagyon jó napom volt. Tesivelkezdtünk, előtte Kingávaleldumcsizgattunk a szokásos témáinkról^^ Tesin röpiztünk. Untuk az egészet, mert béna volt a csapat. De ha meg választunk, az meg nekik nem teccene, szóval... legalább mi tudunklecsapni. Meg gyakorolhatjuk a blogot, ha már ők nem hajlandóak fölugrani hozzá. Na nembaj. Szünetben is maradtunk még, sietnem kellett, mert kiállításra mentünk páran, és csak én maradtammég ott>.< Majdnem lekéstem. xD Ofőnk várta az órára beérkezőket, szóval Liziék megcseszték. x) Szóval vonattal mentünk, nyugatiig, majd onnan sétáltunk. Úgy értünk oda, hogy még volt 50 percünk, miremeg kellett jelennünk, szóval kaptunk háromnegyed órát egyik Alexandra könyvesboltban. Dórikával rögtön a mangák felé vettük utunkat(L) Vettemis egyet. Bukottak Holdja. Életem első mangája.(L)^^
Tök jó teccik nagyon^^ És a grafikája... gyönyörű(L) Majd mentünkkiállításra. Hosszú volt, de szép (: Volt kétszer filmvetítés, na azok oltáriak voltak, főleg a 2. Végén meg volt h Baleset volt, vagy gyilkosság? Na az is nagyon bejött ;) Utána egy kávézóban vártuk a Lengyelt. Ősidő volt mire kijött. Hazafele metróval jöttünk és vonattal, nem gyalogoltunk:D 3 körül értünk haza, mentem lelátni, szinte az egész edzéses csapat ott volt. Olvastammangát, majd elindultunk öltözni. Átöltöztünk, Nikicsivel és Lizivel meg bementünk Dórihoz, aki rögtön azzal üdvözölt minket, h de jó h jöttünk. Elkérte az e-mail címünket(?) meg mutatott mintát a pólókról. H mi lesz rajta. Nem írom le h mien, majd ha meglesz, lefotózom és berakom ide. (unom, h mindenkit én tájékoztatok az ien ügyekről, 3 embernek mondtam el, és már 4-szer leírtam. kössz, elég volt-.-) Szóval majd meglátjátok^^ Kék és rózsaszín írnyalatokban van, Dóri nem szereti a rózsaszínt (utálja(?)), de mélgis azt mondja h ez így nagyon nagy. És nagyon jó. Ha valaki aki utálja az adott színt, és mégis tetszik neki ez, akkor csak jó lehet. Bízom az ízlésében(L) Majd elmentünk edzeni. Azt mondta lightosabb edzéls lett, miután elkezdtem nyafogni h fáradt vagyok. x) Először kosár érintéseztünk (próbál minket nagyban rászoktatni alkar helyett ere-.-) 3 ujjal meg 2-vel meg tök jó volt^^ Mondtam h 3 ujjal tök poén, erre kérdi h de meik 3-mal erre megnézi h h csinálom, mondja h azaz. XD Kérte h segítsek neki leereszteni a függönyt, oké, segítek én. Nyomjuk, majd egyszer csak megáll. Rám néz, de úgy h én ott elröhögtem magam. XD Meg még páran is. Majd eresztjük, megint megáll, mert persze megint én nem nyomtam rendesen^^" Az a nézés...inkább nem szólt semmit, én meg már totál elkezdtem röhögni, és most már az egész csapat röhögött. XD Függönyhöz állított minket, és kábé attól 10 centire kellett álljunk, és úgy föl kosárral. Jó magasra. Nekem mondta először h "Ezaz Andi, nagyon jó" Erre meglepődtem. Tényleg így kéne? Ooké. xP Mikor ezzel végeztünk, mondja h most jön a ... feladat. Már nem emléxem a nevére. :P Mondja h "Andikám a kedvenc feladatod" miután értetlenül nézek rá. Erre még értelmetlenebbül nézek. Mondja h a labdás. Erre beugrik. Wáááá!XD Ott mindig megjárom. XD Olyan h mindenki akezébe vesz egy labdát, ő üti nekünk, és labdával kell visszaütjük. persze ha nem fogjuk elég erősen a labdát, vagy kiesik a kezünkből, vagy pofán vág. xD Tegnap egyiskem volt. O.o Ebben annyiszor nem dicsért. Majd Lecsaptunk, addig ő pár másik emberrel foglalkozott. Majd mondta h én és Lizi válasszunk csapatot. Oké, elkeztük én választottam a Dórit, erre Lizi mondja megint h Dóri. Dehát csak 1 Dóri van. Erre ő meg az edzőt választotta. Ez nemér! Nm tudtam h lehet választani őt is. xD Wááá LizííXD na nembaj, ez így jobb volt. Egyszer hátra adtam föl, erre Dóri elkiabálja magát, h mien jó volt meg minden, h ez volt életem legjobb föladása. xD Hiába hátra adtam föl, még az elsőknél is jobb volt. Furcsa. Majd egyiknél csaptam le, hát szerintem kurva béna volt, de ő meg elkezdett őrjöngeni h mien jó volt meg összevissza kiabált h mi van ma velem h ilyen jó vagyok. Majd szerváltam. Azok is nagyon tetszettek neki. O.o Mondta h "Hát mi van ma veled? Mindjárt elkönnyezem magam!" Annyira jóóó volt. (L) Kaptam tőle labdát, és olyan jó volt a közelében lenni Hihetetlen edzés volt tegnap. Asszem bátran kijelenthetem h az eddigi legjobb... Furcsa volt Dórit így látni. Ahogy végre beállt közénk, és az az örülés, amit csinált minden ütésünknél... ahogy beleélte magát... H avelünk iylen, milyen lehet meccsen? Jó lenne egyszer vele meccsezni (: Anynira jó volt látni, ahogy mindenkit ösztönzött, és állandóan csak nevetett, igazi önfeledten. =) Még akarok egy ilyet:D

Na és a ma:
Voltam lovagolni, majd bementem díszletet festeni suliba. Tök jól ment!:D Majd go haza, gyalog. Olyan jó volt(L) Apám kutyát elhozta elém a sarokra xD Amikor meglátott, ahogy örült és odafutott hozzám meg összevissza tekergett... a kis drágám^.^
Majd aludtam. 2-től fél 7-ig föl sem keltem. Ágyban picit olvastammangát, majd elaludtam. Fáradtabb voltam, mint hittem. ^^
És most itt vagyok.
Őrült 2 napom volt, az biztos:D
lengyel filmezet is minket, ahogy festettünk...xP
Lizivel kitaláltuk h kéne röplabdás videót csinálnom. xD Majd mekérjük Nikit h filmezzen le minket, több edzésünket, ésa abból összedobok majd vmi kis vidit^^ Abból képet is nyerehteünk, szóval...:D

0 megjegyzés: