BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 4., csütörtök

126.

Jó nap volt a mai, de nyomott.
Biosz előtt Kinga mutatott pár dolgot ésésés áhhh *.* x"D Oké, most kivételesen nem Sasuke. XD Bioszon unalom volt, nem is tudom h bírtam ki. Föcin oltást kaptunk, majd filmet néztük. Angolon párbeszédeztünk, meg ilyenek, megint csak semmi érdekes. xD Tesin méta és kidobó-.- Majd irodalom. Mivel a Lajtai nem hozott verseket, ezért beszélgettünk. Légtornászkodott. O.o" Majd súlyos sérülés, pálya vége. Milyen ironikus...
Matekon meg Hari volt benn nálunk. Szünetben kinn ültem Gabival, ő szembe jött, és hát megnézett magának. Fogalmam sincs, mit csináltam, de érdeklődve figyelt. Órán viszont kerülte a tekintetem. Én viszont nem tehettem ezt meg... majd egy óra lelátón (L) Jóvolt =) Megyek szekrényekhez, Dori mondja h lesz edzés. Hát mondom kössz. Mind1, már nem maradtam ott. Majd holnap bepótolom. Kül is Dóri nincs, szóval Doriék tartották volna meg, és hát... nem volt kedvem az ő hülye feladataiknak eleget tenni. -.-" Jó, mondjuk ha a Beni szervezte volna... áh mind. Nem bántam meg. Lizi anyja a lelkemre kötötte, h ne, ne menjek, mert akkor Lizi is akar majd, de nem tanult péntekre, szóval... :/ Jövök haza, nem tudom miért, a sarok előtt picivel hátrafordultam, pont egy ezüst színű kocsi kanyarodott be. Eljött mellettem, erre ki ült benne? Hari. Valamit nézett a visszapillantó tükörben. Vagy inkább valakit. Nem tudom. De észrevett, láttam. Kicsit sok volt mára belőle... mikor kezdek kiszeretni belőle, újra beléesek. Mindig így van ez.
Holnap angoltézé. Ének csoportmunka. Tanulnom kéne.

0 megjegyzés: