BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 9., kedd

meccsek

Na, ma mégis mentem suliba. Picit késésben voltam, mint szoktam. Matekkal kezdtünk. Előtte lelátón Gabival, Dórikával és Gyöngyivel elvoltunk(L) Bioszon majdnem egész órán feleltünk...vagyis olyasmit csináltunk. Ofin diáknapot beszéltük meg. Infon tézét írtunk html-ből. Tesin meg lelátón ültünk. Info előtt lementünk Lizivel és Judittal meccset nézni. Picit ott felejtettük magunkat^_^ Szal óráról késtem egy "keveset". Na jó, elég sokat. x"D Attól függetlenül be tudtam fejezni, amit kellett. =) Majd tesin lelátón röpimeccset néztünk - újra. Ami azt jelenti, hogy fél 12-től egészen 16:10-ig meccset néztem lelátón. XD Tök jól játszottak. A Budaörsiek olyanok voltak kábé, mint a Kőrösisek. Még a mi sulinkat is legyőzték. 3-ból 3-at megnyertek. 4 csapat volt, mindenki játszott mindenkivel. Végén Eszti odajött, és elkezdtünk beszélgetni. Kábé 1 órán keresztül(: Ki tudja...lehet h nyáron 2 röpi táborba is megyek... bár még nem tudom. Mert a Balatonbogláros az augusztus 21-25 asszem. A kövi meg utána való héten. Tavaly itt rendezték meg, és olyan volt, h napi 2 edzés, szóval 9-re go be suliba, 2 óra edzés, majd haza kajálni, és vissza megint edzés. Első nap csak erősítés volt. 2. nap volt némi kis kosár érintés. És onnatól indultak be a dolgok. De már szerdán hatalmas izomláza volt az embereknek...XD
Aztán Lizi tegnap kitalálta, h menjünk strandröpi bajnokságra. Jó lenne=)
Csütörtökön megint nem lesz edzés, mert ugye a fiúknak lesz majd meccse.
Ki tudja mit hoz még a jövő...

0 megjegyzés: