BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 29., hétfő

Ohajo!
Hosszú és unalamas napom volt, asszem... bár tűrhető^^
Mielőtt elindultam volna itthonról, megnéztem egy Naruto részt:3 Furcsa h a Narutoért mikre nem vagyok képes^^ És még ágyat is vetettem. x) Edzésre végül bementem. Lizi szerint Dóri nem jött be. Hát valóban. Tegnap volt a szülinapja is, meg ugye az óraátállítás... x) Szal mi végül kaptunk labdát, el is kezdtünk játszani. Kábé háromnegyed előtt 5 perccel állítólag bejött, Niki mondta h nézett minket. Gondoltam h meglepem és ráköszönök, de végül Niki intésére nem tettem. Ha nem akart bejönni, akkor biztos oka volt... bár... ez nem esett valami jól. Elvégre... az edzőnk, nem? Na mind1... kémiáról megint késtünk... a tanárnő érdekesen nézett ránk. x) Mesi Stefi mellé ült, így Lizi mellém került=) Végignevettük és beszéltük az órát:3 Irodalmon... olvastunk. Egy csomó szar izét föladott, úgyh április-május szinte csak az irodalomtanulásról fog szólni O.o -.- Katasztrofális... Nyelvtanon semmi érdekes... Sayukitól kaptam egy Sasunaru rajzot^^ Édeshármas:3 Köszíííí(L) Fizikán... semmi érdekes. Untam az órát, de lassan az is eltelt. Törin írtunk. Örülök ha meglesz a 3-as XD asszem. x) Angolon kikaptuk a dogákat, 4-es lett. =( Matekon...Kandival leveleztünk. Holnap tézé. Marha jó. És itthon vagyok. Matekra kellene tanulnom, infó házit csinálni, de lusta vagyok. Utóbbihoz pláne. Matek nem is olyan rossz,d e akkoris... :/ Holnap edzés, Lizi is jön=)

0 megjegyzés: