BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 22., hétfő

Hamar eltelt a napom... sok megkönnyebbülés, sok jókedv, kavargó érzések. Kábé ennyi. Na, inkább veszem sorba...
Röpiedzés, arról később, mert ugye mindig az a nap fénypontja. Kémiáról nem késtünk el kivételesen(!). Irodalmon... hát semmi érdekes. Fizika leckét másoltam. :D Nyelvtan... töri puska írása. xD Fizika... nem feleltünk. Szünetben Lizivel lementünk Dórihoz, de ő benn játszott a teremben, meccs lesz valószínű gondoltam. Úgyh föl is mentünk. Törin 6 ember írt, 1 felelt. Mondta az emberkéket h ki felel... nagyon számítottam rá. Mondja is h Andrea. Erre kérdik a fiúk: Melyik? Erre nem az én nevemet mondta! Na itt most úgy meglepődtem...O.o" De megúsztam. Angol előtti szünetben lementem Dórihoz, de nem volt ott. Mondta a Karskó h angolon van. (?) Ooké, mondom. Leraktuk az asztalára a lapot, és ennyi. Szívesebben adtam volna oda neki személyesen, de... hát ez most így alakult. Angolon sokat nevettünk. Mily meglepő(: Matekon Andival jól elszórakoztunk. x"D Jövök ki a teremből óra végén, láttam. Valahogy...sejtem h nézett. Nyelvtan előtt is....míg kjérdeztem ki Nikit, úgy állt meg geyik diákjával beszélgetni, h pont rám látott. És én is rá. Óra előtt is nézett,m íg én Sayukival beszélgettem...

Na de most jöjjön a nap legjobb része, ami nem más, mint a röpiedzés!:D
Dóri persze h késett-.-" x) Ofőnk is megjött rögtön Liziék után... na ott fagytunk le, és húztunk el onnan. xD Kosár, alkar érintélst gyakoroltuk. Először párosával kosár. Mikorez jól ment, áttértünk a csak alkarra. Dóri meg közbe folyton dicsért minket Lizivel, h ezaz Andi, ezaz Lizi, meg scak így tovább. =) Aztán egyszer meg mondta h most akkor legyen kosár és alkar felváltva. Mindeki azt hitte h mindnekinek szól, erre mondja h többieknek nem, cska nekünk. Jó volt!:D Mikor leesetett a labda (eszméletlen hosszú idő után) mondta Dóri h ez nagyon jó volt. (: Egyszer elgurult a labda, ki a szertár felé, Dóri ott ült, kérdi tőlem mikor volt a félév vége. Mondom január 24 talán. De csak így találomra. xD El nem tudom képzelni, minek kellett ez neki. oO
Olyan jó volt ez az edzés^^ Lizinek is nagyon tetszett. Niki is jött^^ Végre röpizheeet:3 Föl akar zárkózni, szóval lehet h holnap jön edzésre. Jó lenne:D Jövőhéten meg Lizi jön, mert szünet előtti uccsó edzés... kár...:( Hiányozni fog nagyon(: Furcsa, de már el sem tudnám képzelni az életem röpi nélkül... annyira hozzám nőtt. (L)

0 megjegyzés: