BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 31., szerda

Kezdés rajzzal. Rékával, Dorkával és Ágival Lengyelt kísértgettük, aki mondta h délután mit is kéne csinálnunk...
Előtte gondoltam h nézem Harit focizni,de mikor mentem késő volt. Már csak 2 gyerek focizott ott. Lehet h szándékosan késtem le róla? Törin dogákat kiosztották, 5-ös lett! 3-asra számítottam -.-" Kémián kísérleteztünk, virágocskákat csináltunk^^ Valami nátrium tetrakloridba vagy mibe. x) Matekon semmi... utolsó óra, de nem játszhatunk>.< Fizikán doga. -.- Angolon Hú e máj x) Stefi mellémkerült, és tök jól megvoltunk. Majd lelátó Sayukival, és végül festés. Harit láttam ma, többször is visszanézett. Zakurot is egyszer. =) Hari 3-szor is visszanézett rám. Dorka szerint engedjem h fusson utánam. De ha... áh nemtom. Lehet h akkor kellenék neki, mikor zat hiszi h már nemkell nekem? Pedig ha tudná h mennyire kell...
Festésen meg volt ott a Csabi, és...tök helyes:$ Meg...jól elvoltam vele, na. xD Annyit röhögtünk:3 Lengyelnek nem tetszett a munkánk, 1 órával előbb el is húzott nálunk. Dejó. Szal negyed 7 után haza is értem-.-

Tegnap meg mentem ki a büféhez, néztem Annáékat, (2 fiú 2 csaj) és az egyik fiú köszönt h hello, de nem szokványosan. 6.-ban megtudtam h szerelmes belém. Jólvan. Most meg megint kezdi. Az a hangsúly, ahogy rámköszönt... hihetetlen. Mintha ott helyben levetkőztetett volna. O.o Anna meg csak nevetett ezen... nem értem mi van.

0 megjegyzés: