BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 26., péntek

Tesivel kezdtünk. Röpiztünk. Nem volt rossz. =) Médián kicsit Twilightot néztünk. Mikor Edwardnál vannak és elviszi Bellát "repülni"^^ Jó volt. :D Angolon definíciós doga. Remélem meglesz az 5-ös...:D Éneken tovább az a Kodály-Bartók életrajzos vetélkedő. Ének előtt lementünk Dórihoz a pólókért, erre mondja h "Na és mit mondtam nektek tegnap?" Mondjuk h nemtudjuk. "Azt h jövő hét elején jönnek meg csak a pólók. Ha a péntek nektek jövőhét eleje..." Mi meg tiltakoztunk h de nem is mondta, meg minden. Erre ő: "Mert állandóan röhögcséltek. Edzésen is." Inkább elmentünk, mert hát eléggé dühösnek tűnt. Majd ének, azt már mondtam. Matekon Andival egymás mellé ültünk. Tanár nem szólt. Gábor és Bálint is egymás mellé ültek, szóval...:3 Nyelvtanon semmi érdekes. Előbb elengedtek minket, mert verset kellett mondaniuk pár embernek. Majd 2 óra lyukason. Kinn is voltunk. Kosaraztunk, dumálgattunk, röpiztünk focilabdával. xD Dork ais ott volt... és egyszercsak elkezdett velem röpizni... Tök jó! Meglepődtem rajta. És az h így...csak ketten. Igazán jó volt. Furcsa. Úgy éreztem magam, mint anno pár hónappal ezelőtt. Mikor még semmi bajunk nem volt egymással. Jó volt. =) Majd go edzés. Nem igazán akartam Dóri szeme elé kerülni... de nem izélt semmit. (: Kedves volt. Pár hossz oda vissza kosár-alkar-majd mindkettő- majd bármi. Majd utána kosárral följátszani fej fölé, majd szép ívesen bedobni kosárba. Ebből volt 10. 7-ig jutottam, majd Dóri elunta a bénázásunkat. Am. összvissz 5-en voltunk. x) Majd utána ugyanez csak alkarral. Kiment, majd mikro visszajött megkérdezte ki hol tart. Mindenki 0-t mondott. Jó, akkor levitte 5-re. xD 3-at meg tudtam csinálni. Majd utána...utána párban oldalsó ütések. Mindig keresztbe léptem. Jóvanna! XD Majd utána szervák. Nikivel voltam, majd közbe így cseréltünk, mert Dóri Dorival volt. Így végül Dorihoz kerültem, Dóri meg Nikihez. Hozzám is beállt, de ment, úgyh jó. Majd szervákat vettünk. Majd végre játék. Sokszor elröhögtük magunkat. Egyszer Nikivel már a földön kötöttünk ki, annyira röhögtünk. "Csak azt tudnám min röhögtök ennyire." Mondta, erre még jobban elkezdtünk. XD Nagyonagy volt. Edzés után meg csak szépen beestünk öltözőbe, és vagy 5 percig csak ültünk, mindenkinek a lába a padon, és bugyiban-melltartóban, de megmozdulni nem voltunk képesek. XD El is felejtettem röpilabdát kérni hétfőre...:( Majd Nikivel ittunk egy meggy italt. Finom volt^^ Aztán go haza. Ennyi.
Fárasztó napom volt. Nemrég jöttem haza kutyázásból... hullafáradt vok. Holnap reggellovaglás. Dejó-.- Komolyan mondom, most nagyon nem hiányzik. Inkább röpizni szeretnék. Oké, láthatom Félvimet...de felülni már nem igazán lenne ekdvem rá. Inkább csak távolról csodálom, de...de nem. De most... mindenki számít rám. Nem mondhatom h nem. Ez van.

4 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...

Basszus, hogyha én ma reggel elmehettem volna lovagolni...

Kelly írta...

Majd hamarosan. (: De hh nem látod Yuuto sant, ha egyszer elmész lovagolni? Ez nekem nem tiszta. x) (most végeztem a blogoddal)

Midnight÷Moon írta...

Ez a megtévesztések miatt volt.... (: ha valaki sejtene valamit is.. hát majd összezavarodik....xD Amúgy látom, jó napod volt(: (L) Mi meg voltunk cirkuszban :D:D Mikor bejött 6 arab telivér meg hat holland fríz.. eskü elállt a lélegzetem egy időre o.o gyönyörűek voltak^^

Kelly írta...

Tudooom. a kis mázlista xP Épp most olvastam a blogod. Miért nem vittél magaddal?! ^^"