BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 5., péntek

Ááááááááááááááááááh dejóóóó (L) ^^

Tesivel kezdtünk. Röpiztünk, jó volt. (: Igaz, a csapatunk most hát... eléggé érdekes hangulatban volt. XD Lazán vettük az egészet, nem igzán érdekelt senkit semmi. Pár perc után én is föladtam, h erőlködjek, úgyh néha-néha beleértünk a labdába... 1-1 lett, a 3. játszmát már nem tudtuk befejezni. Nembaj:D Médián majdnem bealudtam. Próbáltam közbe angolt tanulni, de... inkább az alvás mellett döntöttem. Angolon tézé volt, nemtom h sikerült. Éneken Bartók-Kodály, legalább hamar elment az óra :D Hétfő föci fizika helyett -.- Matekon Kati néni jött be. Hamar elment vele az óra. Miért kellett Erzsi nénit megkapjuk??? :'( Nyelvtanon vmi kommunikációs szarság. Katinkával elvoltunk. XD Majd Lucával és Borókkal elvoltunk és ááh. XD Utána go ping pongozni. Ajler is ott volt... egész jól elvoltunk!:D Meg közbe kosaraztunk, röpiztünk, kéziztünk fiúkkal. ^^" Szal elvoltunk nagyon. :F Majd Lizivelelőbb átöltöztünk és és és... olyan jó volt^^ Lecsaptunk, 3-ast játszottunk, majd 4-est meg minden^^ Hiányzott Dóri már nagyon. na meg a rendes edzés. Hétfőn bejön, kedden egész nap reggel 9-tőlmeccsek, szal nem lesz edzés, de maradok sokáig és nézem:3 Meg mondta h lesz egy röplabda tábor, hameg lesz a 12 jelentkező, kiplakátolja suliban, mert minél többen megyünk és minél hamarabb adja le, annál olcsóbb. Augusztus utolsó előtti hetében, Balatonbogláron egy hotelben. Egy hét, teljes ellátás, konditerem, strandröpi pályát is foglal, edzések után levezető úszás, vmi 10 hossz kábé vagy tom is én mi, egyszer el fogunk menni lovagolni és marha jó lesz^^ Azt mondja h nagyon megéri. 18 ezer forint kábéra. Az tök jó ajánlat. Normális szobák, pókmentesek, nem emeletes ágyak.
Szal nagyon jónak ígérkezik^^ Oh és együtt Zakuroval^^ Lizi is jön^^ De jó lesz:3

0 megjegyzés: