BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 24., szerda

Megnyugodtam. Ősök nem mennek fogadóórára. Huh. (Y)

Rajzzal kezdtünk. Tökre érdekel a festészet, művészet meg az ehhez hasonlók... ez a pointellerezéses technika... nagyon tetszik. Mi is úgy festettük a köveket^^ Törin...végül nem volt számonkérés. Töri előtt kiültem padra tanulni, Hari szembe. És különös, hogy sokszor felém nézett, én pedig tök természetesen tudtam viselkedni. Gyöngyi és Dórika jól megijesztettek. Kössz. XD Jó volt Harit lesni... Jut eszembe, Zakurot ma nem is láttam... aztán kémia... azon szokás szerint leveleztünk Lizivel, és matekleckét csináltam. Matekon semmi érdekfeszítő. Norbit mellém ültették, jót röhögtem rajta. x) Fizikán Lizi mellé ültem, és leveleztünk-dumáltunk. ^^" Angolon megint sokat nevettünk.=) Majd utána Lucával voltam, na meg persze rajzszakkörön. Egy egymásba temetkező ölelkező párt rajzoltam, akiknek a személyisége megmondhatatlan, hogy lány e vagy fiú. Mindkettő XD Na nembaj. Majd haza. Holnap kapunk egyenpólókat röpin^^ De jó leeeesz:3

0 megjegyzés: