BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 28., vasárnap

Koda Kumi fan lettem^^

Ma is voltam kinn lovin. Egy fiú a Tormáéktól is lovon volt, majd fölváltotta őt egy kábé 10 éves-12 (feltehetőleg az öccse, bár nem biztos) gyerek, aki meg eléggé tapadt rám. xD De tök jó fej(: Merlo-n ült(L) Majd mikor leszálltam, fölült egy másik csaj, aki ma jött először lovagolni. Mester kicsit vezette, majd átadta nekem. Csajjal elkezdtünk beszélgetni, és kérdi h véletlenül nem Radnótis vagyok? Mondom de. És onnantól ment a téma. :D 12.-es. Én vezettem végig, Félvi meg közbe játszott sokat velem. (x Majd utána ment pályára ki, én is mentem megnézni. Olyan szép volt. Utána go padikba, ott meg végig vele voltam:3 Úgy szeretem azt a lovat^^ Majd haza. Furcsa volt futni a ló mellett. xD De jó=) Átalakítom picit Japános oldalam, Ayume hatására^^
Új kedvenc jpop énekesnő: Koda Kumi^^

0 megjegyzés: