BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 3., szerda

nemtom hányadik

Rajzzal kezdtünk. Színelmélet. Törin azt a játékot játszottuk. Kémián Lizi mellém ült, mert egyikőnknek sem volt padtársa. Igaz, Berni melléköltözött, de Lizi mellém akart ülni, úgyhogy hagyta a francba Bernit XD Egész órán el-el levelezgettünk, meg minden. Halálra röhögtük magunkat többször. Óra végén meg eldöntötte, hogy beszél Mesivel, és mostantól mellettem fog ülni. x"D Ha ebbe Mesi belemegy... kész csoda.^^" Na majd matek. Nem votl tanáérunk, végül persze jött egy...:( Fizikánk nem volt, mivel tanár nincs, úgyh nyelvtan lett helyette. De mivel a fél osztály nem tudta, h cuccot kellett volna hozni, így hát nem tartottuk meg. XD Angolon megint hatalmasakat röhögtünk XD Návömbör. xD Oké, de legalább nem csak én villantottam ma.XD Az egész csoport...tényleg nagyon ott volt. XD Majd volt még 2 órám. Lizivel végül röpiztünk udvaron (Y) Majd ő elment, én meg mentem pingpongozni^^ Tudok lecsapni abban is^_^Úgy, h azelőtt életemben soha nem próbáltam. Szal a röpi tényleg jó hatással van rám (:
Föci térkép 1 harmada kész. Unom. Holnap lemásolom a maradékot, azt kész. Mára megvan már a programon.

0 megjegyzés: