BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 18., csütörtök

Egyenpóló:3

Rég nem írtam.
Biosszal kezdtünk, majd föci, angol, tesi, irodalom, matek.
Biosz előtt lemásoltam a hiányzó anyagot. Föcin Kattka mellé ültem(L) Angol... jókat röhögtünk^^ Tesin RÖPIZTÜNK! És tök jó volt^^ Tök jókat csaptam le xP Irodalmon 2 gyerekkivételével mindenki beírást kapott. az egyik én vagyok, mert nekem nem volt versem, mert hiányoztam ezért én nem. Gábor meg megcsinálta a leckét. Szal többiek mindenki. Még Niki is. XD Matekon semmi érdekfeszítő...
Majd egy óra lelátón. Niki és Kandi megjöttek, majd Kandi elment, jött Lizi, meg közbe Bence is. Lizivel halálra röhögtük magunkat. x) Majd edzés. Nem igazán volt kedvem menni. :/ És nem is tetszett annyira. A testállásokat gyakoroltuk igazán. Dóri mikor megunta, hogy nem megy ma nekem, odajött, és megmutatta hogy hogy kell. xD Szépen megfogta a kezem, és megmutatta, hogy hogy kéne megtolnom. Szal ehhez hasonló feladatok. Majd átszedőset játszottunk. Tolódásos cserével. Nem is volt olyan rossz. :D Majd pár perc játék.
Fogunk kapni egyenpólót. Rózsaszín és kék színekben van, elöl egy kék-fehér röplabda van, hátul egy háló, egy röplabda és alatta egy szöveg h "volleyball". 2700 forint. Muszáj lesz lecsapnom rá^^
Holnap lesz első órám, tesi, amin valszeg röpizünk, majd rajzfaktosokkal elmegyünk Tutankhamon kiállításra, 3 körül hazaérünk, majd go edzés:D Jó lesz^^ Szombaton előbb megyek lovagolni, így valszeg kések a díszletfestésről. x"D

0 megjegyzés: