BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 2., kedd

.

Matekkal kezdtünk. Benn ültünk teremben és beszélgettünk fiúkkal, ablak mellett ülök, szal oa ültem és csak bámultam ki a gyönyörű időbe. Olyan szép volt. Az a kellemes meleg szél, nap... *.* Matekon persze semmi érdekes. Bioszon fül. Írtam html jegyzetet XD Ofin csapatokban mi a jó és mi a rossz dolog a suliban. Infon meg...hát saját oldalon kellett gondolkozni, mert valakik megkérték h halasszuk el jövő hétre a dogát :@ Áh asszemmeg is van, h miről fogok én honlapot csinálni^^ Tesin meg floorball vagy foci. Előtt epersze vmi hülye talajgyakorlatok. O.o Semmi röpi!!! És még óra után sem maradhattunk. Hát menjen már... Majd 2 óra szabad. Évivel voltam. =) Majd egy óra lyukas még. Pingpongot néztem. XD Majd edzés. Már kezdtem azt hinni h Dóri be se jön,de végül késve, de bejött:D Csaptunk le, blokkoltunk, meg minden. Tök jó volt^^ Edzésen első lecsapásomra már rögtön megkaptam h "banya nagy" úgyh örülök^^ A meccs tényleg megtanított lecsapni. Oo" Igazán csak ott éreztem rá az ütemre. Csütörtökön nuku edzés, pénteken viszont igen^^ Várommár^^

0 megjegyzés: