BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 1., hétfő

XD

Röpivel kezdtem. Aszittemmár senki nem jön,mert Stefi ígérte, h jön, de végül nemjött. Mint később megtudtam, Zsuzsi lebezsélte róla, mert h Judit néni megtiltotta h bemenjünk tanár nélkül. De azért bementem. x"D És olyan jóóó volt. Tudok lecsapniii(L) Hála a meccsnek:D Eszti már rögtön mondta h velem elszzk, mert 5-en voltunk, és 3-an talán lesznek oan jók mint mi ketten, gondolt Eszti. Hát tévedett. XD Jó volt vele lenni, igazán jó játékos(: Kémiáról nem késtem! Oo" Irodalomról Lajtai késett, mert reggel döbbent rá, h a fia elvitte a kocsiját XD Úgyh gyalogolhatott suliba be. XD Nyelvtanons emmmi izgalmas. Mire jó a ceruza, azt taglaltuk. Fizikán matekosok mértek... törin lovagrend tagja lettem. (L) Angolon feladatlpoztunk. Matekon térgeometria -.- Mekkorákat röhögtünk XD Kristüf megint hoza a formáját. tavaly emelésen is elkezdtet énekelni... most meg éneklés-beszéd tagolta h ez egy kék héromszög ez egy sárg és így tovább. De az a ahnglejtésXDXD
Röpin voltunk, jött be Judit néni. Megdermedtem. XD Meglátott, megállt, és a kezeit összefonta maga előtt. És mosolygott rám. Sunyin. Én is rá. XD Azt hiszem, számított rá, hogy úgy is bejövök, hiába tiltja el. Lehet h tesin holnap ezért le fog cseszni?XD Na nembaj. Legalább tudok lecsapni. XD
Holnap edzés. Dóri bejön csak azért, h megtartsa. Jó lesz=) Info felelés. Kéne jegyzetet csinálni. :S

0 megjegyzés: