BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 28., vasárnap

Kellemes(:

Na, hát asszem sikerült mára kipihennem a tegnapi napot. Vagyis... mikor anyám keltett, még persze visszaaludtam, de már nem voltam se szomorkás, se unott se furcsa, inkább happy. Voltam kinn lovagolni, vágtázhattam is, gyönyörű napsütésben. Istenem olyan szép volt*.*
Csináltam egy honlapot... tegnap este csináltam egy fejlécet, és így utólag jött az ötlet. A css meg is van, már csak föl kell tölteni. Tök szép lett=)
Kéne valamit holnapra tanulni? Annyira kiesett minden a meccs miatt...
Olyan fura.. most nincs kitűzött célom egy ideig. Hónapokon keersztül az volt, h jók legyünk meccsen, hogy felkészüljünk rá. Erre most a több hónapos munka 3 óra alatt végetért. Minek éljek?
Marad a röplabda edzés és kész... jó ez így.

0 megjegyzés: