BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 18., csütörtök

NEMÁÁÁÁÁÁÁÁR T.T"

Basszus. Sok minden történt ma suliban, én meg persze h itt rohadtam. -.-
Vegyük sorba. Angolon a csajok sportorvosin voltak. Kábé 35-40 percig voltak ott. Mi a farncot csináltaka ddig ott?! Én ezt nem értem... ez nekemmagas. És persze kimaradam ebből... Már előre félek, h mit fog velem csinálni az a csaj... :/
Ez az egyik része. Másik: az egész iskola röhögött ma egy jót. És ebből is kiamardtam. Hogy min? Két idióta osztálytársamon... x"D
Szépen kisétáltak az aula közepére, és elkezdtek dülönélni, mint a részeg emberek. Maguk körül forogtak.
Na jó inkább bemásolom amit Kristóf írt nekem:


kiment kovacsmarci meg czermann az aula kozepere..
es elkezdtek forogni, meg dulongelni mit a reszegek...
eloszort mivettuk eszre jancsoval
mar szabalyosan csak forogtak maguk korul..
aztan szepen lassan az egesz iskola kiment a folyosora
de tenyleg mindenki
ott nezte vagy 400 ember marciekat
majd amikor becsongettek
marciek abbahagytak
az egesz iskola tapsol es sirvarohogottt
erre kirohant a tnaribol egy csomo mindenki hogy mi tortent
nem minden tanar, csak egy paran, de meg erzsi neni is kerdezte matek elejen, hogy nem tudjuk-e mi volt az a nagy zaj
felvettuk videora, majd megmutatom
de baszaras volt
öszettette igy a kezeit
es forgott csukott szemmel az aula kozepen
az elso emelet dugig volt, mert mindenki kiment nezni, meg ahol tanterem van a masodikon, ott is xD

Na ennyi. Ékezetei nincsenek, bocs, nem volt kedvem kijavítani. x"D
Két ekkora hülyét XD Holnap meg a színpadon fognak csóánypókerezni. És ebből is kiamardok-.- Hát remek.

0 megjegyzés: