BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 27., szombat

Túlvagyunk rajta

Igen, túlvagyunk életünk első röplabda meccsén. 8-ra mentünk, persze én voltam az első, mint mindig. x"D Remegtünk a félelemtől. Átöltöztünk, bemelegítettünk. 3 csapat volt, Fáy, Kőrösi, és mi, Radnóti. Lett volna még egy csapat, de ők nem értek ide... a végére sem. Kár, pedig többet játszhattunk volna. Fáy-t kaptuk meg először. Csapatkapitány voltam, kezet fogtunk, minden, majd fej vagy írás, választhattam h pálya e vagy szerva. Pályát választottam, így övéké volt a nyitás. Lehet h a kőrösinél nem a pályát kellett volna váalsztanom, hanem az írást... már mind. Mindkettőnél úgy jött ki, h én dönthettem. Meg h meik részen is legyünk. Fáy elkezdtet vezetni. Majd 10:2-ről sikerült fölhoznom a szerváimmal, és onnantól kezdve átvettük avezetést. Végig vezettünk. Másodikban is. Majd pihenő nekünk. Emivel föltérképeztük a terepet, elvoltunk=) Fáy kontra Kőrösi első meccse vége előtt elmentünk gyakorolni. Jókat csaptam le. Kár, h meccsen nem tudtam. Nem kaptam olyan labdát, én is ideges lettem a végére. Majd Kőrösi. Megvertek mindkettőben. De... sztem mindannyian élveztük. 2.-ak lettünk. A 3-ból... de ha mondjuk azt nézzük, hogy ők már4 éve röplabdáznak, mi meg csak Lizivel fél, többiek meg anyit sem, ahhoz képest jók vagyunk! Végén alá kellett írnom 2 helyen is, egyszer A vezető, máskor B vezető alatt. Megfogtam a tollatmelkezdtem írni, majdnem kiesett a kezemből. Úgy remegett. Hihetetlen szar volt. Csapatképet is csináltak rólunk. =) Életünk első meccse... asszem midnannyian a legtöbbet hoztuk ki magunkból. Legközelebb jobbak leszünk.
Örök emlék=)
Dóri nem volt ott. Pedig... ha hallottuk volna, h "Csapd!" meg h "Átjön" meg az ilyesféle bekiabálásait... jobbak lettünk volna, több erőnk lett volna. Kedvünk is. Szerdáig ki van írva. Judit néni és Liza anyja meg kitalálták, h ne menjünk be hétfő 0.-ban tanár nélkül.Kössz -.- Oklevelet le fogom fénymásoltatni. Igen. Várom a következő meccset. Hihetetlen érzés. (:

0 megjegyzés: