BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 8., hétfő

Olyan jó volt látni, ahogy örült...

Röpivel kezdtem, erről hosszabban majd. Kémiáról röplabda miatt több mint 10 percet késtünk x"D Irodalom semmi érdekes, nyelvtanon Nyiri bejött és elültetett dorkáéktól... fizika... TZ-re készültünk... töri. úgyvolt h az egész osztály dogátír. Erre mi volt? Feleltünk. Na ki felelt? Hát én nem... :P Úgyh megúsztam.... fura. Sok esetben, mikor nem tanulok vmeik órára, elmaradnak a dolgozatok. Mintha megérezném, h nem kell tanulnom, mert nem írunk. Lusta vagyok, nem tagadom. Angolon nem volt Hédi néni, megint az a kis törpe néni jött be, asszem Ildikónak hívják. Matekon majdnem elaludtam -.- Aztán lmentünk Auchanba, kaptam egy fekete gatyát, és egy lila-fehér-fekete csíkos fölsőt:P
Ez volt az unalamsabb része. Most jöjjön az, ami egész nap mosolyt csalt az arcomra, és melegséget a szívemre. (mien költői voltam :D)

Szóval reggel háromnegyed 7-kor indultunk el itthonról. Bementem suliba, leraktam a cuccom, és elmentem CBA elé, h Lizivel találkozzak. Már kezdtem azt hinni, h rossz cba elé jöttem. Vártam elég sokat mire megjött. Anyja ment tovább suliba, mi meg bementünk a boltba. Váalsztottunk eg ymarcipánosat, azzal a szöveggel, h bemenünk a fenyő abc-be is, és ha ott vanvmi más, megvesszük azt is,mert ugye én még lógtam egy csokival a dióssi dórinak is... ott találtunk egy epreset. Megvettük azt, eredetileg fehér csokis erdeigyümiset akartam. De nem volt, na mind1. Kábé 7:25 lehetett, mire sikerült átöltöznünk, és épp h bementünk, megjött Dóri. Lizivel gondoltuk, h utánafutunk, de nem tettük. Maj dmikro oda akartuk neki adni a csokit, megjütt egy másik dóri és a lotti, szal inkább elemntünk, meg már amúgy is 8:03 volt mikor elkezdtünk öltözni. x"D Kémiáról így több mint 10 percet késtünk... soha nem késtünk még ennyit. xD Szünetben meg lementünk Dórihoz. Tesitanári belső ajtaja előtt megálltunk. Egyikőnk sem mert bemenni. Hát az nagy volt. Vagy 1 percig csak álltunk ott, és röhögtünk egymásra,és cukkoltok a másikat, h Jajj, Andi és h jajj, Lizi. De azért nem mertünk bemenni. Végül én kopogtam be. Gyuri bácsiis bennvolt, Dóri meg az egyik gép előtt ült. És megszólaltam, h "Dóri, picit ki tudsz jönni?" Aztán mikor elmondtam, rájöttem, h úristen mien cingár hang volt ez. x"D Kijött, és kéri h "Hát ti hogyhogy itt? Mit szeretnétek?" vagy valami iylesmit... egymásra mosolygunk Lizivel, én meg átadom a csokit, és boldog névnapot kívánok neki (: Meg is puszilt mindkettőnket. Meglátta a csokit, " Jajj az epres a kedvencem. Meg a fehércsoki." Mondta megörülve. Aztán mondtam erre h oat terveztünk h fehér csokis erdei gyümis erre mondja h " Az bitang nagy" Nekem is az a két kedvencem. Vagyis 3 (: Aztán kértem h emséljen picit Franciaországról... oylan jó volt a közelében lenni (: És az a mosoly... ahogy meglepetésében hátradobta a fejét, és nevetett egyet... totálsian megérte :D Fehér Zsófi persze elrontotta a kedvét így, de am. jó volt, aszonta. Utolsó nap esett is a hó, szal kábé volt kinn 2 percet... durcásan kérdeztem h miért nem vittél amagddal?! Erre mondta h miért kérdezi ezt mindenki? XD Persze közbe nevetett. :D Elbeszélgettünk még, aztán elmentünk órára. Lizi alig szólalt meg. Olyan bátortalan. Oké, megértem, Dóri előtt jobbnak akarsz mutatkozni, mint amilyen vagy... de akkoris. Úgy szeretem=) Egész nap ez a jelenet járt a fejemben. Az az öröm, amit mutatott, mikor átadtuk neki a csokit. Pont mi vagyunk azok asziszem akikről nem gondolta volna ezt. Olyan jó volt meglepetést okozni neki (L) Edzésen meg beszélt a Zsófiról. Annyira beavat minket... aszonta Zsófira h egy kis dög. Mondjuk iagza is van... de azt mondta h az a cikk, amit a suli pletykahonlapján írtak, abból csak a nevek igazak. Na jóvan, hiszek neki. Most lehet h azért mondta, h bosszút álljon, és ha összekerülnénk ezzel a Zsófival, ne nagyon barátkozzunk vele, vagy éppen azért, mert óvni akar minket. Remélem utóbbi.
Hiányzik. Holnap edzés (L) Vele(L)

0 megjegyzés: