BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 16., kedd

ÉN EZT NEM FOGOM KIBÍRNIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! :'(:'(

Matekkal kezdtünk. Óra előtt kinn ülünk Kandival és Verával, kit veszek észre szemben a folyósón fénymásoltatni? Zakurot =) Olyan aranyos volt ^^ (L) Matekon semmi érdekes nem volt. Majd biosz, írtunk. Ofin csoportokban összeszedtük, h mi okozhat boldogságot és boldogtalanságot. Info html... szar volt:S Tesi. Röpiztünk. Na az viszont már marha jó volt =) Tök jó labdameneteink voltak :) Jó mondjuk ehhez hozzásegített az is, h a másik csapathoz beállt a Bence és Dani, így nem voltak olyan bénák. A mi csapatmunkánk viszont tök jó volt :D Szünetben is maradtunk még. Lizi meg közbe lebeszélte Katinkát, h ma jöjjön edzésre, h olyan sok tanulnivaló van. Hát kössz szépenLiza. A pokolba kívántam volna akkor. Jöttünk öltözésből, láttam egyszer Dórit, köszönt, én meg nem voltam vmi jó hangulatban, szal unott arccal csak egy hellot mondtam... mostmár így utólag sajnálom... harival ma meg semmi nem volt... :/ Apám meg 1:10-re jött értem, mentünk orvoshoz. Erre torokgyulladás. Ki akart írni szerdára, mert h csütörtökön sportorvosi vizsgálat, erre kérdi h mikor lesz meccs, mondom jövő szombat, erre húh hát akko rmaradj otthon egész héten. hát bazz! Kábé olyan 9 óra edzésről maradok le, de segáz... hát kössz szépen. :@ Ráadásul a sportorvosiról is, ami azt jelenti h jövőhéten el kell kérnem a tesitanáromtól a lapot, Judit nénitől vagy Dóritól, remélem Dórinak is meglesz, és akkor nem kell ott rohangálnom Judit néni után. Szal reggel 7 és 8 között jövő héten go Árnikába vizsgálatra, h mehetek e meccsre vagy sem. :/ Úgy utálom ezt az egészet!!!!!!!! Most épp bemelegítenénk, vagy öltöznénk röpire. Áhh menni akaroooook! :'(:'(:'(:'( =(=(=(=(
Zakuro és Hari hiány!!!!!!!!!!! több mint 5 teljes napig nem láthatom őket!!!!!!!!!!!!!

0 megjegyzés: