BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 24., szerda

Sasukeeee (^.^)

Rajzzal kezdtünk. Hari focizott ma, azt hiszem,de nem néztem. Azért sem >.< src="http://www.youtube.com/v/t6uz1TVA_NM&hl=" fs="1&" width="425" height="344" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always">
Fizikán megnézhettem a dogákat :3 Angolon szintfelmérőt írtunk, hát érdekes lett x"D Na nembaj. Utána elmentem lelátóra, Sayuki is ott volt, hát odamentem hozzá. Éppen rajzolt egy manga csajszit, és megmutatta arajzait. Halálra röhögtük magunkat, mutogatott pár képet, persze Narutokat, és és...áhh x"DXD Ő meg rászállt a Sasusakura! O.o" De azért a Sasunaru továbbra is megmaradt neki:3 Mégszerencse különben... *ördögi kacaly*Majd rajzszakkör, semmi érdekes. Sasuke mániákus lettem^_^ Befejezem ezt a rohadt irodalom fogalmazást, és menek Sasut rajzolni :3

0 megjegyzés: