BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 4., csütörtök

Fura álom...

Különös álmom volt az éjszaka. Tegnap este Edina küldött nekem egy ficet, Harisat, amitől persze újra megint őrülten beléestem. Pedig már kezdtem elfelejteni. Zakurot is. Azért, mert nincs ezen a héten, attól még hiányzik, de kezdeneek elmúlni az érzések. Vagyis azt hittem...:$ Erre a mai álmom...

A lelátón voltunk valahogy. Röpiztünk, rohangáltunk, minden. Az egész álomra már nem igazán emlékszem, de valami földöntúli is votl az egészben. A lényeges része annyi, hogy egyszercsak Harihoz mentem a lelátón, ott ült, lehajoltam hozzá... és végigsimítottam a combján. Érzékien, kedvesen. Erre ő már húzta föl a kezét, azt hittem el fog utasítani. Erre nem, ő is végigsimított meztelen combomon, egészen végig a térdhajlatomig kábé. Én abba az érzésbe beleborzongtam. Majd áthúztam egy másik helyre, mert oda már nem fértem volna el, és hozzábújtam. Nem érdekelt h több százan vannak ott, egyszerűen hozzábújtam, ő meg átölelt. Pedig a sulinkból voltak a diákok, és mindenki ismeri őt. Engem is rengetegen. De ott senkit sem érdekelt.
És fölébredtem.
Mikor ültem az ágyamon, még kómásan, visszaemlékeztem az álmomra és az összes esemény lepörgött az agyamba, 1 másodperc leforgása alatt. Visszaemlékeztem arra az érintésre. Próbáltam újra előhozni, és sikerült is. Megborzongtam tőle. Olyan más volt... nem ért hozzám senki, csak gondolatban. Csak az álmomban. Hihetetlen volt.

Biosszal kezdtünk. Aszittem engem fog feleltetni, de mégsem. Föci: kiselőadás Németország Lizi, és utána Farsang megbeszélés. Angol... húh hát rengeteget röhögtünkx"D Istenem. Ilyen egy hülye csoportot, mint amilyen a miénk xD Írtunk is szódogát, nem tudtam sokat. Nem tanultam rá. xD Na nembaj. Majd tesi. Az egész tesiterem a miénk volt, mert a 9.c-sek moziba mentek >.< Szal röpiztünk^_^ Az eleje qrva jó volt, viszont a vége, mikor Lizi, Katinka, és Judit leálltak röhögcsélni, meg dumálgatni, ott csesződött el a játék. Tök ügyesek vagyunk már... Judit néni aszonta h bárki aki 95-ös és 96-os jöhet meccsre. Beszéltem vele a Thamó Mesiről, aszonta h Dóri is ajánlotta már. Remélem összejön=) Meg h szokjuk az ien kis bugyikat, mert meccsre azkell. Majd veszek vmikor. Múltkor akartam venni, egy sem votl Decathlonban, amit kinéztem online, csak raktáron. Behozatal meg nincs ugyebár...-.- Irodalomról megpróbáltunk elkéreckedni, nem jött össze. Matek dögunalom votl, alig tudtam figyelni, legalább próbáltam értelmesen nézni. Nem tudom mennyire jött össze. xD Utána volt még egy szabad órám. Mesivel és Judittal elmentünk lelátni, vera, Réka és Stefi már ott voltak. Időközben Gábor is csatlakozott hozzánk. Kezdem azt érezni h belémesett. De már nagyon. Mondjuk... mit ne mondjak, egész helyes:$ Bejön:$ Asszem tetszik:$ Stefivel halálra röhögtük magunkat X"DDD Amiylen hülyeségeket mi össze tudunk hordani ha összekerülünk... xD Majd Judittal elmentünk röpire. Úgyvotl h Dori jön, de nem jött. Így Judittal játszottunk ketten, meg egy nagy srác hátul kosarazott, másik haramdban meg pár 6.-os volt el... majd csatlakozott hozzánk Lizi. Végül K. bence és Bundy jöttek pingpongozni, majd kérdik h kiállunk ellenük? Jó, miért is ne... elkezdtünk játszani. Mondanom sem kell, h mi vezettünk:3 Majd beállt Anna is, a fiúkhoz, így már 3-an-3-an voltunk. Majd Lizi és Judit elmentek, Anna átjött hozzám, és úgy játszottunk. Jó volt=) Kis idő múlva Julcsi is jött hozzánk, majd vmien Zsófi is beállt a fiúkhoz, kosártársa Annáéknak. Jó volt nagyon (: Majd én 4 után kábé 5 perccel eljöttem, labdát hoztammagammal, szal mindenki szétszóródott, aki nem kosaras volt. Átvettem a cipőmet ( nem öltöztem át, csak a cipőt cseréltem át) és megyek föl, elavgyok a labda pattogtatással, sötöbö. Majd kik játszanak még mindig a büfé előtt? Hari és pár gyerek még. Gondolom Csótány pókereztek. Vettem a bátorságot... és odaköszöntem. x"D Sokan visszaköszöntek, Harit nem hallottam. Na nembaj. Végül hazajöttem. Ennyi.
Asszem kicsit hosszú bejegyzés lett x"D
Holnap Farsang... zsal nuku edzés (U) És hétfőn remélem Dóri már lesz^_^ :3

0 megjegyzés: