BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 17., szerda

5-ös lett :D

Na igen, 5-ös lett a fizika TZ-m!!!! Mikor Kristóf mondta msnen, nem is mertem hinni a szememnek... én... 5-öst írtam? Azt meg h a francba?!

DE ez olyan jóóó^^ Wááá örülök nagyon=)

Rajzon a színelméletet vették tovább, törin játszották tovább azt a plebejus-patricius játékot, kémián nem volt Lotti néni, info tanárunk volt benn, matekon nem tudok házit csinálni, mert nekem nem volt lapom x"D Angolon sokat röhögtek =( És én nem voltam ott=( Fizika meg TZ kiosztás... az nem tom h feleltek e, úgyvolt h igen x"D

Ma szerda van. Ami azt jelenti, h ienkor szokott Hari kinn ülni Kavazoe Sannal, ők az ügyeletesek. És nem láthattam :'( Zakurot se. Hiányzik nagyooooon Mindkettő. De talán Zakuro jobban... mi van velem? Röplabdázni akarok. Meccsezni akarok. Csapatkapitány akarok lenni... és lehet h ha lesz csk, akkor ezen a héten mondják meg. Mivel nem vok ott, valszeg nem lehetek. Mi lesz így? CSK akarok lenni!

0 megjegyzés: