BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 23., kedd

Lecsapások^^

Ma végre voltam suliban. Hiányzott már, de leginkább persze az edzések miatt. Matekra siekersen nem vittem cuccot, ráadásul az igazgató is bejött. x"D Szerencsém h nem járkált. Ekkora idiótát.Bioszon powerpointos szarság az agy pici zugariról. Nagyon érdekfeszítő, mondhatom. Ofin megint boldogság kontra boldogtalanság. Infon kaptam egy 5-öst^^ Html. Tesin röpiztünk *.* Tök jóóó volt. Végre a fiúknak is megtaláltam a gyengepontját szervafogadásban^^ *muhaha* Óra után még ottmaradtunk, majd Helén elkérte a labdát. Judit nénitől elkértem a nevezési lapot... doki aszonta h nem vagyok rajta a lapon. Pedig rajta vagyok. Ráadásul ki is vagyok húzva pipa helyett. x"D Na mind1, Emesével megyünk majd orvosira*.* Volt még 2 szabad órám... Lizivel és Judittal végignéztük Zakuro tesióráját*.* ^.^ Judit mutatott két videót, egyik a múlt keddi első játszmát. Egész jók voltunk:D Megegy sokkal-sokkal régebbit :3 a az szar votl sztem x"D Akkor Dorka még velünk volt, Niki meg másik csapatban. Lizi meg ott se volt =( Fölmentünk 106-os elé, anyjának ott volt órája. hari a könyvtárból jött ki, végigment a folyósón. Majd elemnt pisilni. Vissza már a fejünk fölött ment el, nem szembe, gondolom h ne nézhessem. x"D Lizi küldött anyjának egy smst, h hadd menjen. Ő erre: "Nem." x"D Maj dlizi: légyni na, nincs sok tanulnivaló. itt vagyok 106-os leőtt. erre kijött az anyjaxD Elkezdte győzködni. Anyja végül mondta: "Jólvan, hát akkor maradj, de ne gyere haza." Lizi elkezdett sírni =( Szegény. próbáltammegvigasztalni, de persze hiába... majd jött egy sms: "Meg ne próbálj maradni!" Hát remek. Kénytelen-kelletlen ahazment, én meg mentem lelátni. Dórinak volt órája. Majd egyszercsak föláll, és mondja h "Csapat, menjetek öltözni!" poedig pont ő az akinekkímélnie kelleen a hangszálaitx"D Megint Andival voltam párban. Mutatott nekünk Dóri egy lapot, amit 100%-os helyköz kiahzsnálásokkal teleírt, ráadásul mindkét oldalát. Mi csak nézünk h mi az, erre megszólal: "A mai és csütörtökie dzésterv" Hát mi ott estünk össze. x"D Nem volt ma vonalazás, viszont sok taposás, ált. fél perc, egyszer volt h csak 20, véger felé meg már csak 10. ^^" Szóval a lépéseket gyakoroltuk. Jó volt, csak nem voltam hangulatomban. Talán Lizi miatt...:/ Lelkiismeret furdalásom volt. Ha ebbe nem rángatom bele... de végül nem haargudott az anyja, szóval...:D Hullafáradtan kiestem edzésről, harimár sajnos nem ült a büfé előtt =( Baromira fájnak a lábaim. Legalább mostmár az ugrás tökéletesen megy^^ És általában jó helyen találom alabdát, jól időzítek^^ Majd go Auchan, és ennyi. Asszem holnap súlyos izomlázzal fogok ébredni -.-"
na mind1. Csütörtökön edzés^^ Blokkolás egész órán. De várom már^_^
Ui.: Elegem van a csuklószorítóból-.-"

0 megjegyzés: