BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 12., péntek

=)

Tesivel kezdtünk ma. AGondoltuk h fölállítjuk a hálót, meg a többit, de nem volt nyitva a szertár. Úgyh másodszor is elmentünk megnézni, h van e ott tanár. Erre ki jön meg éppen? Dóri, és nemsokkal utána Judit néni. Dórinak hirtelen megörültem, sziával köszöntem neki, persze h lecseszett -.- Majd adott kulcsot, és végre háló:3 Judit néni még közbe kérdezte h "Megnézed őket?" Dóritól, möondta h igen. Szal Dóri szépen nézte ahogy röpizünk. Marha jó. Egyszer mikor feladó helyén voltam, odaszól nekem, h " Azért produkálj valamit" és közbe mosolygott =) Az olyan szép volt, most így utólag belegondolva :3 Egyszer oylan jól mentettem labdát, h persze hatalmasat estem ( dejó h van térdvédőm ^^") h Dóri rögtön azt mondta h "Ezaz Andi, gyönyörű volt!" Jóle sett nagyon =) Majd vége az órának, Judit néni odahív minket,és kérdi: "Lizi vállalod a versenyt?" Mondja h igen. Mindenkit megkérdezett a csapatból, másik csapatból egyedül Dorka és Ági mondták azt, h ők nem szeretnének meccsre menni. Szóval a csapat: Én, Lizi, Judit, Kandi, Anna, Thamó Emese (9.-es), Réka, Stefi, Zsuzsi. Utóbbi 3 marha jó. Azt se tudják mi az a röplabda. De komolyan. Amúgy is gyűlölöm őket x"D Nemtom mi értelme annak, h cserének, vagy esetleg kispadra menjen. Na meg Katinka is akar jönni, csak ugyebár ő most beteg...Na meg Niki is akar. Csak neki az ujja... Dóri szerint tud jönni, addigra meggyógyul neki. Na igen, az lehet, csakhogy egy csomó edzésből kimarad. Na majd médiát ellógtuk, Istvánbácsinak segítettünk ragasztgatni, aki ugye persze Tutankhamon kiállításon volt vagy hogy írják anevét x"D Majd angol, huh mennyit röhögtünk. Eljutottunk az esküvőktől a brummogó medve barlangjáig, aki fölkapja a menyasszony, utóbbi meg megeszi szegény medvét. Jujj O.o x"D Éneken semmi érdekes, óra végén dogát írtunk. Gondolom, avgyis remélem h jól sikerült. Matekon semmi izgi. Nyelvtan elmaradt, mert a Lajtai nem érezte jól magát, és hazament. Így 2 órám lett röpiig. Egyiken lelátón voltam, majd eluntam h Stefi Réka Kandi Dorka Ági de leginkább utóbbi 3 marha jól elvan nélkülünk, úgyh elmentem, majd Andi jön, és szól h lehet menni öltözni. Szal mentünk máris, ami azt jelenti h 2-től egészen 5-ig röpiztünk^^ Dóri kitalálta h mindenki vegyen a kezébe gála labdát, ő is elvett egy másikat, és nekünk a labdákat úgy kellett tartanunk, mintha kosárral érintenénk. Szal most kezünk helyett a labdával játszottunk. x"D Poén votl nagyon. XD Erre bemondja az igazgató, h akiknek a zsekrénye a lépcső alatt van, azok vegyék ki a cuccaikat, mert egymásra fogják tolni a zsekrényeket. Szóval Lizivel szépen átsprinteltünk röpicuccban az egész sulin és aulán keresztül. Marha jó volt x"D Csöppet sem néztek meg maguknak-.- Áh dehogy -.- x"D Szal mentünk vissza. Egyszer alkarral ütöttem alabdát, és persze oankor ha nem tartod elég erősen a labdát, akkor kimegy a kezedből, ha meg fogod, csak nem tod irányítani, akkor arcon csap. Utóbbi többször megtörtént velem is, egyszer Dóri be is szólt, h "Meg is érdemelted" Hát kössz XDXD Majd végre játszottunk. Qrva fáradtak voltunk, az egész csoport. Asszem 2-szer kellett 20 másodpercet taposnunk... ami azért elég fárasztó^^" Dóri végül elment, még odakiabálta, h "Andi a labdát rádbízom" Szeretem nagyon^^ Majd elment, mi meg 5-ig játszottunk. Kandi megpróbált megtanítani kézenállni is, meg állásből hídba lemenni, mindkettőt kevés sikerrel. XDDD Lizi olyan lassan készült el, h azt hittemmár nem várommeg. Ősidőkig vártam rájuk, mert Kandi fönn várta meg... hát marha jó. Megyünk föl, hatalmas zene. Na mi volt? Tanárok táncoltak x"D Annyit röhögtünk rajtuk xD Hari mikor először megláttam az aulában az egyik lépcsőn ült, és a feje nagyon vörös volt xD Mikor szekrényekhez értünk, már táncolt ő is XD Huh az marha jó volt! XD Qrva jól táncol, de tényleg! Ahogy ott simogatta magát, és azok a seggrázások... egy ideig biztos nem fogom elfelejteni
Na meg a Nyiri is meg az igazgató is x"D Hari na persze h Tünde nénivel volt -.-
Jó nap volt =)
Lengyel Istvánbácsi megígérte h elvisz Tutankhamon kiállításra^^ :3
Jah és kaptam röpigatyááát^_^

0 megjegyzés: