BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 3., szerda

Hétfő-kedd-szerda

Hétfő:
Röpivel kezdtem, 0.-ban. Lizi, Niki is én voltunk, csak hárman, de jól elütögettünk^_^ Kémiáról nem késtünk el, sajnos x”D Irodalomra verset kellett írnunk, tetszett a tanárnőnek a versem (: Nyelvtan. Unalmas. Fizika. Mégsem írunk szerdán TZ-t, majd jövő héten (Y) Angol… volt Hédi néni, de nem volt vmi jó kedvében, fájt a feje, szal nem nevettünk annyit ): Jah és … miii?? Tegnap töri is volt. Na várjunk csak… jah igen fizika után töri jött. Nem írtam javítót, pedig kellett volna. Egyszerűen lusta voltam tanulni hétvégén rá. Nem mondom, h jó lesz nekem a 3-as, de hát ez van. Lusta vagyok javítani. Matekon semmi érdekfeszítő nem volt, tanárnőnk is meggyógyult.. Harit nem láttam olyan sokszor, de elégszer. Zakuro nincs a héten ): Hiányziiiik!
Am… összekaptam apámmal, eléggé csúnyán, úgyh 1 hétig eltiltottak a nettől, ráadásul segítenem kell anyámnak napi 1 órát takarítani… Dejó -.- Nem elég a net elvonás, még ez is?! Még sosem voltam ilyen büntetésben… fura. Aztán végül apámmal kibékültem.

Kedd:
Matekkal kezdtem, Lizi miatt nem láttam Harit megjönni, mert beszélgettünk, kérte h kísérjem el a termükhöz, sötöbö. Szal csak akkor láttam, mikor ment végig a folyósón 1. óra előtt. Matek unalmas volt. Biosz: úgyszintén. Nem tudtam figyelni, a tegnapi napra, és Zakurora, na meg Persze Harira gondoltam. Közbe mindenféle sorok jutottak eszembe, amikből verset lehetne írni. Nem is próbáltam figyelni bioszon az óra második felében. Kurva lassan telt az idő. Majd ofi. Ott igazán szabad foglalkozás volt, mert farsangi megbeszélés volt. Én nem vállaltam semmit, szóval… Info. HTML megintcsak. A fiúk megint Zolibácsinál tömörültek vmi játék miatt. Ofin pár fiú kártyázott, amiről kiderült, h Hari tanította őket rá (Y) Majd tesi. Röpiztünk. (Y) Jó volt(: Tök jó kis csapatmunka kezd kialakulni, bár mondjuk Zsuzsi miatt elég sokat elszúrtunk, na mind1. Nem igazán hiányzott a csapatba, viszont a szerváim tök jól sikerültek :D Megyünk Lizivel, Judittal, és Katinkával a szekrényekhez aulában, fölnézek a 2. emeletre puszta megszokásból, kijön ott? Hari. Olyan furán nézett rám… Ráncolta a homlokát… érdekes volt. De amikor találkozott a pillantásunk, rögtön elkapta a fejét. ): Volt fél 3-ig időm még, közbe Harit is láttam néha-néha,
Dorka ráesett Nikire tesin röpi közben, vmi baja lett az ujjának. Majd edzés. Beni tartotta meg, vmi 11-12.-es srác, voltunk hatan: Dióssi Dóri, én, Kattka, Beni, Thameó Mesi, és Juhász Anna. Jó volt (: Főleg az alkar tenisz tetszett (:

Szerda:
Volt ma rajzunk, meggyógyult István bácsi. Dorkával közbe rajz előtt elmentünk lelátni, mert ugye Hari ma focizott. Párszor rámnézett, mikor először meglátott, elidőzött rajtam picit a pillantása. Szal rajz. Nem volt rossz, színelmélet (: Töri, vmi hülye játék volt a végén, plebejus lettem… számítottam rá h Ági beválaszt maga mellé, de nem, minek is. Ilyenkor gyűlölöm. Meg úgy általában is. Dorka is mostmár ténylegesen az ő pártját fogja, nem tudom mi van benne,ami bennem nincs. De… inkább nem foglalkozom vele. Nikivel és Lizivel viszont nagyon jóban vagyok mostanában, úgyh ennek örülök viszont nagyon (: Szal kémia, unalmas. Matek és fizika megint csak. Utóbbiból csak jövő hét szerdán írunk szerencsére. Egyre később tolódik(Y) Bár ennél tovább nem fog azt hiszem… Angolon rengeteget nevettünk, jó volt nagyon (: A hangulat az mindig tetőfokon van :D Ezért jók az angol órák. Majd utána rajzszakkör. Dorka sikeresen megbántott. Én otthagytam őket.
Zakuro ma nem volt.
Hari ma ügyeletes volt, sokszor engem nézett. Most rajzszakkörről előbb eljöttem, Dorka miatt, láttam h összesúgtak a hátam mögött… mindketten érzékelték h megbántottak. De most… Ági miatt lesz ez az egész balhé… és persze bezzeg Dorka rám haragszik, Ági meg mint a ma született bárány, ugyebár… Mentem Mesiékhez, kártyáztak a fiúkkal meg Julcsival. Leültem én is, de persze csak nézni,én nem tudok… vmi csótány parti vagy nemtom mi a neve. X”D Úgy ültem, h ráláthattam volna, ha oda nézek, de nem mertem. Viszont ő szinte mindig engem nézett, mikor valaki után fordultam, h legyen okom arra visszakapni a fejem. Akkor szinte kivétel nélkül engem nézett. A fene tud rajta kiigazodni… Idegesít ez az egész helyzet…
Szeretem mindkettőjüket.
Dorka mesélte, h talált egy blogot, ahol a mi sulink pletykái vannak. Igaz, h kezdetleges az oldal, és csak egy érdemleges cikk van benne, az viszont számomra nagyon is érdekes. Mert ugye Dóri van benne. Állítólag vki bepofázott neki, ő meg vissza,a mit a csaj elmesélt az egyik angol tanárnak, eléggé hangosan, h egy osztály hallotta a folyósón, és visszamondta Dórinak. Sötöbö… Meg ilyesmik… Judit néni meg tesin közölte a lánnyal, mikor az kikérezkedett, h „Remélem, Csizmadia tanár úrnak nincs most lyukas órája”
Na ennyit erről. x”D
Rá fogok kérdezni Dórinál, az biztos. =) És a telószámát is jó lenne végre tudni. Meg az msn címét… Fölvenném, álnéven, és hátha =) Mint Harival nyáron. Ki tudja mi lenne belőle… próba szerencse… de honnan fogom és megszerezni az msn címét… az is egy rejtély egyelőre…
Na pá!

1 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...

Ne..ne csináld.... ne csináld vele ugyanazt az átvágást, mint harinél nyáron! AZzal rontanál el mindent szerintem...