BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 9., kedd

:)

Matekkal kezdtünk, dogával. Péntekről maardt hátra, de akkor farsangi díszítés miatt ellógtuk az órát. Óra előtt már láttam, h Hari bennvan, valszeg focizott, de nem menem lelátni. Azért sem. Pedig akartam, de uralkodtam magamon. Bioszon semmi érdekes, idegrendszer. Ofin sütiztünk egyet, farsangról megmentett nekünk egy győri kókuszosat, meg egy ien mindenféle vegyes töltelékes akármit. x"D Infon html-eztünk, tesin meg erősítettünk, majd mivel a fiúk országos 6. helyet szereztek fociban ezért fociztak a röpi terültene is, így mi rájuk nyitottunk az elején, 3 fiú közül az egyiket kellett eltalálni, asszem kivétel nélkül mind1ik ütésem célba ért. Majd oszloposan beálltunk, és ütögetnünk kellett. Az a szar, h Judit nénire biztos felnéznék, h mien jól tanít röplabdázni, mien jó módszerei vannak, csak közbe járok Dórihoz, aki mind a mai napig meccseken játszik, és Judit néni annak az ellentettjét mondja. Utána meg lecsesz, h miért az ellenkezőjét csináljuk annak amit mond. Egyszer meg fogom neki mondnai h azért, mert Dóri nekünk ezt másképp tanítja, és már megrögzött mozdulat. Utána még Lizivel és Judittal picit ütögettünk szünetben is, majd én mentem lelátni, 6. és 7. órát végigültem. Hogy miért? Egyszerű. Mert Dóri tartott órát. Próbáltam fizikát tanulni, 7.-ben megjött Éva, és magyarázott nekem O.o Jópár dologra fény derült, amit addig Mariann néni nem volt képes érthetően elmagyarázni. x"D Persze őt is kikészítettem, úgyh otthagyott engem majdnem XD Majd edzés. Azt hittem nem elsz párom, mert úgy votl h Andi lehet h nem jön, de mégis jött, szal3-an voltuk az elején, mert vmi Eszter is jött az osztályából. Jó volt :) Persze megitn az erősítésen alapult. Dóri kedvenc feladatával kezdtünk asszem, h egy 4zetben lerak labdákat, 4zet 4 sarkaira, és középre is egyet. El kellett futni középre, majd megkerülni alabdát és el egy másikhz, majd közép, majd 3. és így tovább. Zsámoylos is volt, csak most zsámoly nélkül, szlalomozni kellett 1 lépésben, lényeg h minél alacsonyabbra guggolj bele. Nyitottunk is, majd játszottunk.

Tegnap reggel még Dóri mikor meglátta a labdát, h az az ameiket ő adta, rögtön megszóallt: "Jé, még megvan a labdám!" Kössz, Dóri -.- "Most nagyon büszke vagyok rád. Nagyon." Mondta még. Ez oan jól esett:)
Szeretem nagyon(L)

0 megjegyzés: