BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 21., vasárnap

Új hónap - új kezdet

Anyám szerint szám misztika. Én nem tudommi. Olyanokon filózom mostanában... mint pölö
Ha megnézitek, febr. első napja hétfőre esett. És március elseje is hétfőre fog. Visszaszámolgattam a heteket, h múlt héten Dóri volt, azelőtt síelt, azelőtt mondta h mehetünk nagyokhoz is edzésre már. Ez volt febr. 1-jén. Jan. 31-én kaptam a térdvédőmet, íghy meg tudtam jegyezni, Dóri másnap hívott a nagyokhoz minket. És tényleg. Febr. beköszöntével hihetetlen iramban kezdtük el foglalkozni a röplabdával... március elseje is hétfő lesz... az is valami újkezdet? Ápr. 1. szerda... valaminek a folytatása talán?

Emlékszem, 6.-os koromban, 2 évvel ezelőtt március elseje egy csütörtöki napra esett. Nem volt az a hú de miylen szép idő... tesivel kezdtünk, és a 2. órámk ánek volt. Imola mellett ültem. 2 éve már... hogy megy az idő.

1 megjegyzés:

|-|u|\|73r írta...

ötödikben volt ez az órarend, úgyhogy nemhiszem...