BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 25., csütörtök

Közömbös...

Biosszal kezdtünk. Óra előtt Lizivel megpróbáltunk valami8féle stratégiát megtervezni, hogy miylen elnne az első felállás. Második vázlat már jó is:D Tapossuk a másik csapat önbizalmát, ha ez a formáció bejön:D
Végül a szemettanulmányoztuk, sztem érdekes volt. Szünetben felmentem orvosiba, elküldött a nő, h menjek majd el Árnikába holnap reggel 7 és 8 közt-.- M?ajd Judit néni bejött föcin, h mégiscsak jön, szal 9:40-kor menjünk vol Emesével. Végül elengedett:D Hiába paráztam:D Föcin csapatmunka volt, Lizivel és Judittal voltam:3 Angolon mégsem feleltünk, se nem írtunk SkóciábólO.o Viszont ma is volt egy két ebszólásom, úgyh nagyon hiányozhattam Hédi néninek az 1 hét alatt x"D Tesink nem volt:( Mert kézimeccs volt. Lizivel és Zsuzsival elmentünk Dórihoz, de végül nem mert bemenni zsuzsi. O.o Pont Dórihoz. Megáll az ész x"D Gyuribának is föltűnt, h valamin pusmogunk, majd jött Judit néni, és elkeztünk beszélgetni. Tök jól elvoltunk^^ Közbe elszólta magát. Mondta, h Dóri teljesen oda van értem, és igazi diucshalmokat mond állandóan rólam, aztán mikor rájött, h elbeszélte magát, rögtön hozzátette h " Persze amit nem szabadna elmodanom" Szal ezen röhögtünk egyet. Én meg ugye rögtön elkezdtem kérdezősködni h "Hm? Miketis mond rólam Dóri?" Erre elkapja a fejét és mondja h semmit, semmit, ezen is röhögtünk egyet. x"D Tök jó fej!:D Majd irodalom, megpróbáltunk ellógni, persze hiába. Matekról Kandival késtünk, persze direkt... x"D Unalmas. Holnap TZ. Marha jó. És végre szabadsááág. Masjd fél órát ültünk szekrényeknél és beszélgettünk. Majd megjött lizi, fél órával előbb:F Szóval mentünk megnézni h vége e a kézimeccsnek, mivel tesink sem volt miatta :( Mentünk, erre vége, és elkezdtünk menni öltözni. Mikor megyünk, az egész edzéses csapat szinte akkor jön, poén volt, ahogy vagy 20 lány átsereglett az aulán, ráadásul 8.-ostól 13.-osig minden korosztályXDXD Zsuzsi is jött :) Tök jók az alkarütései, ezt igazán csak falnál láttam meg. =) Nem votl taposás... pedig kezdtem megszeretni (L) És blokkolni tanultunk. Zsámoloykról is. Érdekes, h a lecsapás mozdulat tök jól megy, ha én dobom föl alabdát, de ha fogaom, akkor nem. Viszont az uccsó két lépésből ismarha jók a felugrásaim, szóval... nemtom mi elsz meccsen. x"D Kezdek rájönni, h mindjárt itt a szombat. Vonalaztunk, zsámolyről blokkoltzunk,és tök vicces volt. XD Mindenki csak röhögött, plánemikor szembeálltunk a párunkkal, az föltartotta a labdát, mi meg lementünk behajlítottba, és úgy szépen lassan fölemelkedtünk. Mindenki akkorát röhögött azon, h...jujjXDXD Lassított felvétel, ráadásul a végén az a vad markolászásXD Utána meg falnál 30 kosár, 20 lakar. Asszemmostmár tényleg jól tudok szerválni. Jó volt az edzés=) De kurva fárasztó volt... holnap is edzés. Jujj d várom már:3 ^^" Na meg média doga, angol doga, matek TZ...qrvajó lesz. Utána másnap meg meccs... nem mondom h félek...de van bennem valami szorogás. Oké, hogy nem azért megyünk, h 3:0-ra megnyerjük, sztem Judit néni nem si hiszbennünk 100%-osan, de... de nemtom. Szerintem van esélyünk, mégis ottvan bennem, h 3 db 25-ös meccs... valaki yner, valaki veszít. Béna a csapatunk. Én most érzem talán úgy, hogy rendes feladással tudok lecsapni. Blokkot meg imádom^^ Olyan jóóó(L) Dóri annyira jó tanár... újra és újra rádöbbenünk erre. (: Úgy szeretem^^(L)

0 megjegyzés: