BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 11., csütörtök

I hate everything about YOU!!!!!!!!!!!!!!

Ma többen is kibaszottul fölhúzták az agyam. Először Réka, majd Lívia, Vera, És Zsuzsa. Utálom őket. GYŰLÖLÖM ŐKET! Hülye irigy kis picsák. Nem tudom miért avatkoznak bele más dolgába.
Bocs a kifejezésekért, de dühös vagyok.
Na félretéve őket.

Biosszal kezdtünk, majd föci. Ezeken semmi érekfeszítő. Angolon úgyszintén, nem röhögtünk annyit, hiányzott a hangulat. Tesin kidobóztunk, mivel a kicsiben voltunk. Annyira nem volt rossz, de persze szívesebben röpiztem volna. Mily meglepő. irodalmon dogát írtunk, 5-ös lett. Matekon semmi érdekes. Tanárnő állítólag eleve késett (nekünk nem tűnt föl), mivel a fiúk lent pakolásztak, még becsöngetés után is lennvoltak, és Harival beszélgettek. Mi Kandival sétálgattunk a folyósón. És persze őt stíröltem :P Majd egy szabad óra, akkor lelátón voltam, és Dóri tartott tesit, szal őt néztem. Mien feladatokat talált kix"D Bukfencezés padon ( szivaccsal persze) majd ugyanez gerendán. Tudjátok mien vékony. Vicces volt, jókat röhögtem rajtuk. x"D Majd végre edzés. Lizi miatt persze megint késtem... na mind1. Állítólag megbeszélte a tanárával, h máskor előbb engedje el. Remélem be is tartja. Edzés annyira nem volt jó. Nem volt hangulatoma z egészhez annyira... bénáztam is néha-néha, de nem érdekel. Nem tudom hányszor kellett taposnunk, persze büntetésből... mindig fél percet. Próbáljátok ki, kínszenvedés. :S -.- x"D 3-as sceréztünk, asszem ez nem sok mindenkinek mond akármit is. Na a lényeg h én tudom. Talán a szerváim voltak az egyetlenek, amikből egyet sem szúrtame l, és mind jó lett=) Imádok szerválni :D Na ennyi. Holnap Első órán valszeg röpizünk, utzána lehet h Lengyel elkér pár óráról, majd fél 3-tól 5-ig edzés :D Szal h precíz legyek, 3 és negyed óra edzés lesz holnap:D Igaz, h ebből csak másfélnél lesz Dórival, de nembaj :D Jó lesz így is remélem.
Na oyasumi nasai^^

0 megjegyzés: