BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 6., szombat

Farsang :)

Ma végre már újra netezhetek rendesen :D:D Kezdtek már elvonási tüneteim lenni... Oo" Na szóval.

Tegnap volt Farsang a sulinkban a 5-8. osztályoknak, és idén mi rendeztük. Azt kell h mondjam, h nagyon jól sikerült! Sok eredeti ötlettel előálltunk, és... és jó volt (: Jó volt a hangulat is, a játékok is, a büfé is, és úgy az egész összhatás =) Gyakorlatilag alig voltam otthon. Reggel fél 8-kor mentem, tesivel kezdtünk, röpiztünk, nem volt rossz. Erre óra végén Judit néni bemondja, h aki veszít, 50 prés. Erre vesztettünk!!! Persze nem csináltuk meg... de nem is ez a lényeg... h tudtunk ellenük veszteni? Nem jó mez így. Nekik eddig sokat jelentett, h velünk játszhattak, velünk akik már haladól vagyunk. Így ők tudtak tőlünk tanulni, viszont mi tőlük nem... erre meg leköröznek. Mondjuk most 1 hétig nem volt Dóri, így edzés sem igazán, szal leheth ez tett be... Judit néni szerint hiába tudunk játszani, befejezni nem tudjuk. Óra végén meg mondja nekem, mintha én lennék a felelős mindenkiért, h fél óra alatt egyetlenegy ütésem volt, amit ütésnek lehet mondani, és az is csak próbálkozás volt. Hát kössz! Tehetek én róla h nem tudják rendesen föladni, h lecsapjak? Jöjjön már el egyszere dzésre, és nézzen meg h csapok le! Qrva jó lecsapásaim vannak, minden szempontból, ha valaki RENDESEN adja föl nekem. Magasra, ívesen, nem a hálóra. Hát menjen már... Majd média. Befejeztük a Forrest Gumpot, nem volt rossz. Angol... 1 nyelvű szótárakról ment a duma. Egész jók... meg még volt vmi de arra már nem emléxem. Pedig tegnap még elég nagy jelentőséget különítettem neki,az biztos... na mind1. Majd ének jött. Nyiri csütörtökön mondta h vele lesz énekünk, úgyh nem vittem cuccot. Mit csináltunk egész órán?! Boszorkánylépcsőket!!!! Egy nagy méretű szatyrot teletömtünk csak azokkal. Mindenki azt csinált. Ének után matek jött volna, csak elkéredzkedtünk róla, pedig dogát írtunk volna, h díszítsünk a Farsangra. Nagy nehezen elengedtek minket. Úgyh matekon is boszorkánylépcsőket csinálzunk. Ímajd nyelvtan, azon is!!! 3 órán keresztül egyhuzamban csak boszorkánylépcsőket alkottunk, és aulát díszítettünk. pff -.- 2 fele hazaértem, kajáltam, fürödtem, öltöztem, sminkeltem. És mentem vissza fél 4-re. 24-szer 12 szendvicset kentünk meg, nutellával, lekvárral, savanyú és kígyó ubival, majonézzel, ketchuppal, és mindennel. x"D Jó volt=) Meg sütiket bontogattunk, piákat öntögetünk, meg minden. De a végeredmény.. huh nagyon jól nézett ki! Megérte vele annyit szenvedni =) Az osztályok előadták a Hófehérke, Kishableány, és Csipkerózsika előaásokat, 7-esek nyertek, majd 6, és végül 5. Peig szinte biztosak voltunk benne h a 6.-osok fognak nyerni, annyira jók voltak. Eredményhirdetés utáén münk át aulán, erre egy 6-os csávó mondja nekem h bunda volt. x"D Jólvan. nekem ehhez semmi közöm x) Büfénél rengeteget segítettem, akkora sor volt. Meg úgy összevissza járkáltam. Harit rengetegszer láttam, Tünde nénivel ült kinn az aulában., az egyik padon. Sokszor nézett, én is őt akárhányszor tudtam. 6.-osok előadásánál fölkérték a kicsik a zsűritagokat táncolni, Harit egy kis izé kislány kérte föl, úristen h néztek ki együtt xD Szegény kislány. Elég viccesen néztek ki xD Nyújtotta a kezét, de a kiscsaj nem tudta h mit kéne csinálni, sötöböXD Szal érdekes volt. Eljátszottam a gondolattal, h a csaj helyébe engem képzel el, satöbbi, de á minek is gondolok ienekre. Csak a szívem fájdítom. Nagyon hamar vége lett, és már 9 óra volt mikor hazaértem.

Ma meg voltam lovagolni. Nem volt rossz, de Félvér... nem akart beindulni, állandóan pöffeszkedett, stb. No comment.
Ennyi
Már fáj a kezem a sok írástólxD
Hétfőt akarok! És Zakurot. Meg Harit. T.T Kár h Zakuro nem volt ott a Farsangunkon.

0 megjegyzés: