BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 15., hétfő

=)

Élményekben dús napom volt ma(:
Röpivel kezdtem 0.-ban. Anna megjött, volt labdánk is, már ott voltunk, h elmegyünk Lizi nélkül, mert ugye szokás szerint késett -.- Csak most mégtöbbet. Megjött Enikő és Zsuzsi is, utóbbi fogta magát, és lejött röpizni. x"D Nem volt tesicucca, de sebaj, úgy ahogy volt, beállt játszani. Átöltöztünk, kisidő múlva megjött Dóri is, úgy előbukkant a semmiből. IDŐBEN! X"D Ma röpigatyában volta, amit pénteken vettünk. Tudjátok, azien rövid kis izé... sort féleség. Tetszett, csak idegesített h sokszor följött XD Na nembaj. Dóri rengetegszer dicsért engem is, többieket is jópárszor, de engem mindig többet dicsér.... lehet hazért h hajtson, lehet h mert télleg jókl az ütéseim... de ások ezt sokszor nem nézik jó szemmel. Főleg, ha egy tapasztaltabb, gőgös csaj ellen. Eszti nagyobb nálam, régebb óta is röpizik, mégis alig dicséri. Engem viszont =) Úgy örülök ennek :D
2 mondata nagyon megmaradt. Én tekertem föl a háló magasságát, erre mikor leállítottam, és mentem el, utánamszól, h: " Andi, ne viccelj már velem! " De közbe mosolygott. Erre még vagy 10 centit emelt rajta. Mi meg csak néztünk. x"D Mondta h majd versenyen fogok meghőkölni, h milyenmagas a háló. Hát kössz szépen.
"Tőled azért többet várok, Andikám!" Ez a másik mondata, ami szintén nagyon megmaradt bennem. Olyan jól esnek az ilyen beszólásai. =) Végre elismeri, h jobb vagyok, mint a többiek. Nem vagyok ego, nem azért írom le ezeket, csak ha már blog, hadd legyek őszinte,és hadd írjam ki magamból azt, amit másoknak nem tudok elmondnai, mert vagy nem, ismerik, vagy nem érdekli őket, vagy hiába mondom el, nem hozza őket izgalomba, nem érdekli őket. Így olyan jó =) Ráadásul egy emlék(: Hihetetlen ez a csaj=) Nagyon hamar elment ez az óra... Annának és Zsuzsinak is tetszett, Anna valószínűleg járni is fog hétfőn 0. órákban. Kandi meg péntek 9-10.-ben, szal a csapat jár úgy ahogy =)
Kémiáról megitn késtünk, de csak kábé 1-2 percet. Tanárnő mondta, h de hideg van, nincs kedvünk lemenni a büfébe egyet teázni? Persze a fél oszt6ály lement teát inni. Télleg fincsi volt ^^" Majd 4-en beültünklelátni (Vera, Judit, Kattka és én) , és alig akartunk visszamenni. ^^" Ránk vártak, mikor mi is fölmentünk, elkezdődött az óra. Szal mínusz negyed óra. xD Az is valami x) Irodalom, semmi érdekes. Nyelvtan előtt Annával kinn ültünk szünetben egyik padon, láttam h jön Hari, próbáltam direkt nem rá nézni. Viszont Anna nagyon arra pillantgatott, így azzal az ürügygel, h vajon mit nézhet ez alány, én is odanéztem. És pont ő is felénk nézett. Engem. És mosolygott.De a mosolya most őszinte volt. Én is mosolyogtam, mert ugye Annával nevetgéltünk, szal nyugodtan hiheti azt, h meglepetésként ért az, h jött. =) Olyan aranyos volt(L) Nemkapta el a fejéát, hanem továbbra is mosolygott rám, mikor meglátott, nem lankadt le a szájáról a mosoly. És ez olyan jó volt. Nyelvtans emmi érdekes, fizikát mégsem tudta teljesenkijavítani, törin nem feleltem, angolon írtunk, 1-et nem tudtam, egyet rosszul írtam, remélem megelsz az 5-ös, matek érekes képleteket vettünk. A1 meg q (kvóciens) és bebizonyítottuk h adott n sorozat tagját h lehet könynen összeadni. éls azt a képletet bizonyítottuk be-.- Majd go haza. De vártam már. Anyámnak mutattam röplabdát youtubeon, mert nem volt kéeps fölfogni h mit szeretek én azon annyira, és h mit csinálok. Szerintem most sem fogta föl... :/ x"D

0 megjegyzés: