BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 13., szombat

100.

Igen, kedves olvasóim, ide is elérkeztünk^^

Voltam ma kinn lovagolni, Félvéren, jó volt, csak megint nem volt kinn lenni, ezért sokszor megmakacsolta magát. Elbeszélgettünk Petivel is, ha ott van, sokszor együtt vagyunk, nagyon bírom a fejét =) Megtudtam h a loviról azt a helyes srácot hogy hívják. tominak =) De ezt is csak véletlen tudtam meg...

Ma reggel eszembe jutott Dóri egyik mondata tegnap edzésen. Thamó Mesivel voltam párban, egyszercsak ideszól: " Ez egy nagyon jó páros " :) Ez olyan jól esett :D

És csütörtöke ste volt egy különös álmom.
Hari a folyósón mászkált, én persze próbáltam a közelébe kerülni. Enikővel voltam, párokbankellett elbújnunk. O.o" Majd megyünk le szekrényekhez, és odamegyek Nikihez, aki könnyes szemekkel néz az aula felé - ahol a barátja, Bence és Stefi ülnek. És beszélgetnek, megs zerelmeskednek. Stefi egy szál bikiniben volt! Pedig nemkis darab a csaj... :S Én odamentem Nikihez, aki hirtelen Dórivá, az edzőmmé változott. Beszélgettünk, kérdeztem h Bence miatt ilyene. Mondta h igen, ás megfogtam a kezét, és behúztam a szekrényekhez, és átöleltem. Erősen, ő pedig visszaölelt.

És ennyi. Érdekes álom. De olyan jó volt, ahogy megölelt :) Utána persze elfantáziálgattam a gondolattal... érdekes álmaim vannak mostanában. :/ De Zakuroról és Hariról szólnak (L) Szal nem gond :)

0 megjegyzés: