BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 26., péntek

Nagyon jóóóóóóóóóó (L)(Y)

Tegnap este fél 11-kor leültem, és átolvastam a médiát. Nem sokat ért. Ma mégsem tudtam az egészet.
Tesivel kezdtünk, persze röpiztük. =) Kaptunk mezeket, sárga kék, 11-es vagyok. Eredetileg Dóri hozott volna nekünk, nála vannak amezeink, csak ő beteg... és az is kérdéses, h holnap ott lesz e. =( Majd lett egy szürke-vörös színű, abban 11-es voltam. majd jött egy sárga, és érdekes, h abban is a 11-est kaptam. x"D De teljesen véletlen. Tesin egész jó volt=) Sőt! Tök jó volt:) A tegnapi edzésen a blokk tanítása... ma eléggé föl tudtam használni:D Imádooom^^ Majd egyszercsak Judit néni mondja h arra figyeljünk, h ne beszéljünk a bíróhoz, csak a csapatkapitány beszélhet vele. Erre Réka mondja nekem, mert mindketten feladók voltunk, h akkor csak tebeszélhetsz vele. Én csak nézek rá. O.o" Gondolom Judit néni megláthatta az arckifejezésem, mert már rögtön mondta is h Andi te leszel a csapatkapitány. Hát mondom jó. x"D Ez most így hirtelen ért, de örülök neki=) Közbe persze cserézve forogtunk, így egyszer mikor én kerültem ki, Judit néni elékezdett nekem magyarázni. De a poén az, h nem mondta el, h mi a dolgom. Szal nemtudooom x"D Jujj diákigazolvány! *előveszi* Na szóval, óra után még ottmaradtun ütögetni, éás hát.. egész szünetben játszottunk. Sztal vagy 10 percet késtünk x"D Mondjuk leraktuk előtte a tesicuccunkat is,. mert Judit néni rámbízott egy gála labdát, és azzal mégsem mehetek be órára-.- Persze dogát írtunk. Angolon hát asszem röhögtünk párszor x"D Stefi fölhozta ategnapi beszólásaimat is...heheXD Éneken kiosztotta dogákat, 5-ös lett, csapatmunka lesz jövő órán, doga felyett:3 Matekon TZ. Talán jól sikerült. Lehet h a 2-esben elszúrtzam vaalmit... bár nemtudom. Annyira ez most nem érdekel, csak a röpi, röpi és a RÖPI az egyetlen, ami érdekel. nyelvtanon valami simonyit javítottunk, amit én nem íram meg, mert beteg voltam. Óra vége keméyn 5perccel elengedett-.- Lizi már jött is, h menjünk röpizni. x"D Dehát óra lesz. XD Na de a lényeg, h lementünk, és elkezdtünk ütögetni, más tesióráján. XD hari is bejött. És ping pongozott. XD Most igazán nem gondolhat arra, h én mentem a közelébe... de legalább nem ment el. Haladás. Sokszor nézett minket. És nem voltam béna=) Szal fél 2-től egészen 5-ig röplabdáztunk. x"D Közbe fölcsaptam edzőnek... pár kézi smaradt, én meg elkezdtem őket megtanítani lecsapni, és blokkolni=) A lecsapó ugrás nekem is nagyon jól megy. Blokk is. Ezeken tuti nem fog múlni. Max az időzítés. De majd azt kilábaljuk(: szal marha jó volt=) Laposra ugráltam a lábam. na nembaj. XD Imádom a röpiiit^^
Holnap 8-kor tali Kőrösi előtt, átöltözés, fél óra bemelegítés, majd meccs. Izgulok. Dórika szerint büszk elenne rám... vagyis lett volna, ha látta volna, h én tartom aze dzést. Köszi=)
Úgy hiányzik. remélem nem elsz semmi baja, és holnap ott lesz. Várom már. ^^

0 megjegyzés: