BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 10., szerda

Bizarr...:S

Rajzzal kezdtünk ma. Hari még nem jött meg, valszeg tegnap reggel focizott, szerda helyett. Fizikáztunk szekrények előtt. Persze mindenki mást mondott... szal totál káó volt a végére. Istvánbácsi is kiszúrta már h megváltoztam, és mi miatt? A szerelem miatt. Hát marha jó. Majd töri. Kidobott h felejek, erre mondom, h fizikát tanultam egész este, úgyh nem tanultam törit. Mondja h azért próbáljammeg, én mondom h fölösleges. Többiek meg biztattak, h próbáljam meg, így kapok egy 1-est,d elehetr h egy 3-ast tudok írni. Szal a patriciusok 5 jogát kellett leírnom. 1-et kifelejetttem, latin neveket összekevertem, de azért kaptam rá egy 4-est. O.o Szal köszönöm, Gyula bácsi :) Szünet előtt Hari persze kinn ült, Tünde nénivel, kérsőbb Karskó is csatlakozott hozzájuk, akkor meg Dórika mondta h huh mennyire nézi Hari Tünde nénit... Kémia előtt meg fönnt voltak a 2.-on, mi az elsőn, és kábé 10 centire volt egymástól az arcuk, és távolról úgy tűnt, mintha egymáshoz dörzsölnék az orrukat, mint a szerelmesek. De közben Hari sunyin mosolygott, és felém nézett. A fene tud rajta kiigazodni!
Kémián szinte végig leveleztünk Dorkával =) Így persze hamar elment az óra. x"D Matek... 3-as lett a dogám. x"D Rosszabbra számítottam... fizika. TZ. Nehezebbnek hittem, mégis egyszerű volt aránylag. 1 feladatot elcsesztem, egy 4 pontosat, de ebből talán 1-et vagy 2-t kaphatok a képlet fölírására... többit nemtom. Első 4-5 feladat ugyanolyan mint Lizié, pedig nem dolgoztunk össze :P Angolon nagyon hiperaktív voltam. Szünet előtt mentem Hédi nénivel, h kinyissam atermet, szal akulcsért mentem, de nem azér tmert oan szorgalams vagyok, hanem azért h Hari közelébe kerüljek. x"D Ravasz, mi? :D Mikor visszafele jöttem, ő akkor jött velem szembe, de teljesen elnézett mellettem. Abban a szünetben még sokat nézett rám. Nikivel és Ágival ültünk kinn padon, beszélgettünk mikor már becsöngettek, csak Hédi néni még nemjött, és jött el, persze köszönnünk kellett. Furán nézett rám. Na nembaj. Majd 2 rajzszakkör. Istvánbácsinak retusálgattam képeket =) Örült nekik nagyon. Majd ő előbb elment, én meg úgy összevissza ténferegtem, mert nem bírtam megmaradni a többiekkel a rajzteremben, nem bírtam a seggemen ülni. x"D Megyek kapucsínózni, hallom valakiknek a hangját, de nem néztem meg., Mikor viszont jönnek, kit látnak szemeim? Dórit és 2 másik lányt. Dóri asszem megörülot nekem, és mondta is h pénteken fél 3-tól lesz edzés, mert 4-kor el kell mennie. De azért maradhatunk 5-ig :) Holnap meg megint edzés, és azután is és love^_^ Imádok röplabdázni^^
Apám influenzás. Nem tudott ma értem jönni, annyira szarul volt. Már megvotl a kutyasétáltatás is, míg mentüönk patikába meg matchba hohes c-ért...
na oyasumi nasai, asszem emgyek jigoku shoujot nézni. :D

0 megjegyzés: