BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. február 22., hétfő

Dokinál

Voltam ma dokinál. Mikor mentünk láttam egy kocsit, ami szerintem Nikiéké volt... 10 körül reggel rámírt, én meg csak néztem. Rejtetten volt, és ahogy így rámírt... a frász jött rám h ki van ienkor fönn xD Takeshi mindig azt jelzi h fönnvan, de vele mostanában nem beszélek. Úgyh eléggé meglepődtem. Fél 1-kor voltak orvosnál, mi 1-kor. Sajnos nem találkoztunk): Na de a lényeg, h holnap mehetek suliba.
Szóval azért olyan sokat nem veszítek. Azt mondta az orvos, h megnézett, de a nevem nem volt rajta alistán. Ez furcsa. Na, majd holnap beszélek Judit nénivel...
Röpizni akarok. Most azonnal! Holnap tesin tuti fogunk (L) És 2 óra edzés(L) Áh de várom már^_^

0 megjegyzés: