BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

A zene önmagán kívül semmit sem képes kifejezni.

2010. március 25., csütörtök

Biosszal kezdtünk, de föci lett helyette. Dogát is írtunk, de másból, mint amiből készültem. Úgyh sztem 1-es lesz:S Majd biosz, semmi érdekes. Angolon mangát is olvastam^^ Holnap szó-definíciós doga:S 6 oldalból. Wáááá help meee :'( Tesin nem volt Judit néni, Gyuri bá helyettesített, úgyh röpizhettünk^^ Jó volt =) Kattka és Judit átálltak a másik csapatba, Réka és Kandi átjöttek, így viszonylag tűrhetőek voltak az arányok. De valakinek át kellett volna még jönnie. Irodalmon fölmondtam mindkét verset, 2 db ötös. Matekon kiosztották a dogákat, de nem kaptammeg a 3-ast, Kandi sem, mert mi mindketten hiányoztunk akkor, mikor azt vették. Úgyh jó=) Majd mentünk Dórihoz pólókért, immár a nap folyamán negyedszerre. xD Janóbá már becsukta előttünk az ajtót, h nem, nem enged be mikor meglátott minket. Végre elfogtuk Dórit. x) Nem jöttek meg sajna a pólók...:( Na, remélhetőleg majd holnap:3 Majd egy óra lelátón, és végül edzés. Dóri inkább a szombati meccsezőkkel foglalkozott leginkább, de azért tűrhető volt. Edzés végén mondta h majd legközelebb velünk is fog, majd jövőhéten, csak h akkor 2 edzés lesz csak, mivel utána tavaszi szünet...=( Nem akarok szünetet. Wááááááááááááááááááááááááááááááá!
Harit ma elég sokszor láttam... jó volt. (: Viszont Zakuronak mintha picit nyomasztóak lettünk volna. Edzés előtt kimentünk kosarazni is egy picit pár csajjal... jó volt=) Stefivel is, most végre nem ellenségeskedtünk.
Írtam a VIVA sms üzifalára. :3

0 megjegyzés: